پنجشنبه 26 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يازدهمين دانشجوی دانشگاه شيراز بازداشت شد، بامداد خبر

بامدادخبر- گروه دانشگاه: با بازداشت حمداله نامجو در روز چهارشنبه، شمار دانشجويان بازداشت شده در دانشگاه شيراز به يازده نفر رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه خبری تحليلی بامدادخبر در حال حاضر با وجود آزاد ی ۴ دانشجوی دانشگاه شيراز، سعيد خلعتبری، عنايت تقوی، احمد کهنسال ، آرش روستايی، هادی الم لی، عباس رحمتی، حمداله نامجو، همچنان در زندان بر سر می‌برند.

همچنين اسماعيل جليلوند، آلما رنجبر و يونس ميرحسينی نيز به اتهام اقدام عليه امنيت ملی به اداره‌ی اطلاعات احضار شدند که اين ۳ دانشجو در اعتراض به احضار قضايی به نهاد غير قضايی حاضر به حضور در دفتر وزارت اطلاعات نشده اند.

لازم به ذکر است که پس از برگزاری تجمع‌هايی در دانشگاه شيراز در اعتراض به عملکرد دولت نهم در دانشگاه‌ها ۳۷دانشجو به کميته‌ی انضباطی احضار و برای ۱۸ نفر ۲۷ ترم حکم محروميت از تحصيل صادر شد و ۱۵ دانشجو به اداره اطلاعات احضار شدند.





















Copyright: gooya.com 2016