شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار ۱۳ فعال دانشجويی دانشگاه مازندران به کميته انضباطی، ادوارنيوز

ادوارنيوز: سيزده نفر از دانشجويان دانشگاه مازندران به اتهام برگزاری تجمع روز دانشجو و تجمع ۲دی ماه در اين دانشگاه به کميته ی انضباطی احضار شدند.
در ميان اين سيزده نفر، رضا عرب دبير تشکيلات انجمن اسلامی، عليرضا کيانی دبير سياسی ، ميلاد حسينی کشتان، سياوش صفوی، آرنوش ازرحيمی، علی اصغر آدينه وند، مهدی داووديان و علی نظری ديگر اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه مازندران هستند که به کميته انضباطی احضار شده اند. علت احضار اين دانشجويان برگزاری تجمع ۱۶ آذر و همچنين برگزاری تجمع دوم دی ماه در اعتراض به سومديريت معاونت دانشجويی دانشگاه و مرگ دو دانشجوی دختر اين دانشگاه در خوابگاه اين دانشگاه بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين رابطه انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه مازندران با صدور بيانيه ای ضمن اعتراض به احضار فله ای سيزده دانشجوی اين دانشگاه در ايام امتحانات، اين امر را ادامه سناريو سازی و برخوردهای معاونت دانشجويی و حراست دانشگاه در برخورد با دانشجويان منتقد اين دانشگاه می داند. انجمن اسلامی دانشگاه مازندران در بخشی از اين بيانيه آورده است: « چگونه معاون دانشجويی که خودش بايد به اتهام قتل غير عمد دو دانشجو در مراجع صالح و بی طرف قضايی مورد محاکمه قرار گيرد، دانشجويانی را که در اعتراض به عدم کفايتش و برای مشخص شدن مقصرين اين حادثه و عدم تکرار آن دست به اعتراض زده اند را به کميته انضباطی احضار می کند؟ آيا معاونان دانشجويی در اين کشور مصون از جوابند و اعتراض به آنها جرم محسوب می شود؟ ديروز يکی وقيحانه به يک دانشجو تعدی کرد، امروز يکی ديگر به راحتی خون دو يار دبستانی را ريخت، معاون دانشجويی بعدی کيست و چه جنايتی خواهد کرد؟»





















Copyright: gooya.com 2016