سه شنبه 15 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفت داشجوی تبريز به ۲۱ سال زندان محکوم شدند، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: پنج تن از دانشجويان دستگير شده اخير دانشگاه تبريز به همراه داريوش حاتمی و مجيد ماکويی به حکم دادگاه شعبه چهارم انقلاب تبريز به رياست قاضی حملبر، به سه سال زندان که دو سال آن تعليقی و يک سال آن تعزيری می باشد، محکوم شدند. همچنين منصور امينيان و مقصود عهدی که بيش از يک ماه را در انفرادی نهاد های امنيتی و چهل روز را در زندان تبريز گذرانيده بودند، تبرئه گشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادگاه سجاد رادمهر، آيدين خواجه ای، فراز زهتاب، امير مردانی، احسان نجفی نسب، مجيد ماکويی، داريوش حاتمی، منصور امنيان و مقصود عهدی روز شنبه ۲۸ دی ماه و تنها در يک جلسه سه و نيم ساعتی برای ۹ فعال هويت طلب تشکيل شده است.

گفتنی است سجاد رادمهر دانشجوی ارشد مکانيک دانشگاه تبريز، از ۲۷ تير ماه با سپری کردن ۹۷ روز سلول انفرادی در نهاد های امنيتی و ۷ روز بند عمومی زندان تبريز با قيد وثيقه ۵۰ ميليون تومانی، فراز زهتاب و آيدين خواجه ای دانشجوی حقوق دانشگاه تبريز از ۲۷ تير با سپری کردن ۷۵ روز در سلول های انفرادی نهادهای امنيتی و ۳۰ روز در بند عمومی زندان تبريز با قيد وثيقه ۵۰ ميليون تومانی، امير مردانی دانشجوی برق دانشگاه تبريز از ۲۳ مرداد ماه با سپری کردن ۴۶ روز در سلول انفرادی نهادهای امنيتی و ۳۰ روز در بند عمومی زندان تبريز با قيد وثيقه ۵۰ ميليون تومانی، منصور امينيان دانشجوی ارشد مکانيک و مقصود عهدی دانشجوی جغرافيای شهری، از ۳۰ مرداد ماه با سپری کردن ۲۵ روز در سلول انفرادی نهادهای امنيتی و ۴۳ روز در بند عمومی زندان تبريز با قيد وثيقه ۲۰ ميليون تومانی، مجيد ماکويی دانشجوی کشتی سازی اصفهان، از ۱۰ شهريور ماه با سپری کردن ۲۷ روز در سلول انفرادی نهادهای امنيتی و ۳۰ روز در بند عمومی زندان تبريز با قيد وثيقه ۵۰ ميليون تومانی و احسان نجفی نسب دانشجوی برق دانشگاه تبريز از ۸ مهر ماه با سپری کردن ۱۷ روز در سلول انفرادی نهادهای امنيتی و ۱۳ روز در بند عمومی زندان تبريز، آزاد شدند.





















Copyright: gooya.com 2016