سه شنبه 22 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دری نجف‌آبادی: ايران هرگز غنی‌سازی اورانيوم را رها نخواهد کرد، فارس

خبرگزاری فارس: دادستان کل کشور گفت: ايران هرگز غنی‌سازی اورانيوم را رها نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمين قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در جمع مردم سمنان افزود: کمبودها و مشکلات موجود را نبايد به گردن يک دولت يا مجلس انداخت و تمام مردم وظيفه دارند و بايد به مسئوليت خود به خوبی عمل کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: هرکس به سهم خود بايد احساس مسئوليت کند و در بعد توليد ثروت، علم، مهارت و تخصص و حتی تامين امنيت در ابعاد مختلف اجتماعی، اخلاقی، خانوادگی و مرزها گام بردارد.
دادستان کل کشور تصريح کرد: اگر همه بار را به دوش افرادی يا دولتی خاص بيندازيم، مشکلی رفع نمی‌شود و همه ۷۰ ميليون نفر جمعيت ايران بايد همت کنند تا بتوانيم آمريکا و اسرائيل را از صحنه روزگار حذف کنيم.
دری نجف‌آبادی با بيان اينکه هدايت صحيح جامعه هم در زمان امام خمينی (ره) و هم در برهه کنونی در کشورمان وجود داشته است و ادامه خواهد داشت، افزود: جريان مملکت در زمان حاضر توسط رهبری به درستی هدايت می‌شود و ايران در حال گام نهادن در مسير فتح قله‌های پيشرفت، صلابت، آزادی و آزادگی است.
وی با اشاره به پرتاب غرورآفرين ماهواره اميد افزود: تا پيش از اين حتی در خيالمان نيز نمی‌گنجيد که ايران هم سفينه فضايی و ماهواره و يا موشک پرتاب‌کننده ماهواره داشته باشد اما امروز به برکت نظام اسلامی ايران به اين توانمندی دست يافته است.
دادستان کل کشور با بيان اينکه شعار از نيل تا فرات اسرائيلی‌ها در برهه کنونی به کلی از بين رفته و به رويايی تبديل شده است، افزود: اسرائيلی‌ها امروز برای حفاظت از خود به دور شهرهايشان ديوار می‌کشند تا کسی آنها را آزار ندهد.
دری نجف‌آبادی دستيابی به پيشرفت‌های علمی در بحث فناوری پيشرفته و صلح‌آميز هسته‌ای را کاری بزرگ در کشور خواند و گفت: ايران هرگز غنی‌سازی اورانيوم را رها نخواهد کرد.
وی گفت: ايران اگر ابزار و امکانات مورد نياز را در اختيار داشته باشد، به راحتی خواهد توانست در مسير رشد علمی در جهان پيشتاز باشد و متخصصان ايرانی هم‌اکنون در حد اعلای خود قرار دارند.
دادستان کل کشور جمهوری اسلامی ايران را يک قدرت منطقه‌ای و بين‌المللی خواند و گفت: مردم غزه اگر امروز در مقابل دژخيمان اسرائيل مقاومت می‌کنند، از ملت ايران و رزمندگان اسلامی آن درس گرفته‌اند و مقاومت ۲۳ روزه در برابر ارتش اسرائيل نشان‌دهنده الگوپذيری اصيل ملت فلسطين از ايرانيان است.
دری نجف‌آبادی يادآور شد: حزب‌الله لبنان ۳۳ روز مقابل اسرائيل مقاومت می‌کند و اين نتيجه پيروی از امام راحل است.





















Copyright: gooya.com 2016