شنبه 29 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمادگی احمدی‌نژاد برای مشارکت گسترده در مديريت جهان، انتخاب

خبرگزاری انتخاب: محمود احمدی‌نژاد اظهار داشت: با اقتدار نيروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی امروز ملت ايران مقتدرترين ملت‌های منطقه است و جرات از ناحيه دشمن برای هميشه برداشته شده است.

محمود احمدی نژاد در مراسم بزرگداشت روز ارتش اظهار داشت: با حمايت ارتش، دوران جديدی از حيات بالنده در نيروهای مسلح و ارتش آغاز شده است.تولد يک ارتش بی‌نظير واستثنايی، ارتشی که بر پايه تبعيت از امام(ره) و دلدادگی به خدا و دلبستگی به ملت مومن و انقلابی پايه‌گذاری شد.

وی افزود: ارتش در طول ۳۰ سال يک حرکت رو به رشد و رو به کمال را ادامه داد و امروز ارتش جمهوری اسلامی دارای ويژگی‌های منحصر به فرد است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی نژاد ايمان به خدا، خدمتگذاری به ملت، پيگيری آرمان‌های بلند الهی و پيوستگی به خط ولايت را از ويژگی‌های ممتاز و منحصر به فرد امروز ارتش دانست و افزود: امروز ارتش ما نه تنها از طريق استفاده گسترده از پيشرفته‌ترين امکانات و تجهيزات و امکانات دفاعی در ارتقای امنيت ملی نقش ايفا می‌کند بلکه به واسطه اقتدار ذاتی خود که برخواسته از همان ويژگی‌هاست، نقش بازدارندگی بالايی را ايفا می‌کند.

رئيس جمهور، ارتش را مظهر قوای مردمی و ايمانی و مجاهد در راه خدا عنوان کرد و گفت: باور اين است که ارتش الگو است و اين ويژگی‌ها در تمام قوای مسلح و نيروهای نظامی و انتظامی موج می‌زند.

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به بخش‌های مختلف ارتش اظهار داشت: همه نيروها به ويژه نيروی زمينی ارتش در دوران جديد حيات خود افتخارات جديدی را آفريدند و لحظه به لحظه مجاهدات ارتش در دفاع مقدس برگ‌های زرين و پرافتخار ملت را شکل داد. پس از آن نيز برقراری امنيت، صيانت از مرزها و پشتيبانی از ملت نقش ممتازی را ايفا کرده است.

رئيس‌جمهور خاطرنشان کرد: صف طولانی شهدا و جانبازان ارتش همه و همه، پايه‌های اقتدار امروز ارتش و ملت بزرگ ايران هستند. ترديد نداريم با وحدت ملت و با اقتدار نيروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی، امروز ملت ايران مقتدرترين ملت‌های منطقه است.

احمدی‌نژاد با بيان اينکه امروز ارتش و قوای مسلح موجب عزت، امنيت خاطر و سرفرازی ملت هستند، تصريح کرد: بايد صميمانه از همه مجاهدت‌ها، فدارکاری‌ها و دلسوزی‌های قوای مسلح تقدير و تشکر کرد.قوای مسلح ضامن امنيت منطقه هستند و ملت ايران به واسطه برخورداری از قوای مسلح مکتبی، آمادگی مشارکت گسترده در مديريت جهان و برپايی امنيت بر پايه عدالت در نقاط مختلف دنيا را دارد.

رئيس جمهور گفت: اقتدار ملت و قوای مسلح و ارتش سرفراز اقتداری صالح و در خدمت ملت‌ها، عدالت و کرامت انسانی است وملت ايران به داشتن چنين قوای مسلحی افتخار می کند.

احمدی نژاد ادامه داد: سلام و صلوات به امام راحل که پايه‌گذار چنين ارتشی بودند و سلام و صلوات بر شهيدان جانبازان انقلاب و دفاع مقدس و ارتش و سلام خدا بر قوای مسلح، سربازان ، درجه داران، اميران و سرداران.

رئيس جمهور در پايان اظهار داشت: دنيا بداند ملت ايران آرمانی و طرفدار صلح و امنيت برپايه عدالت برای همه ملت‌ها است و در مسير آرمانی خود پيوسته تا آخر ايستاده است.





















Copyright: gooya.com 2016