شنبه 29 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کامران دانشجو، رئيس ستاد انتخابات کشور: به نظر می رسد احمدی نژاد کانديدای اصلی اصولگرايان باشد، جهان نيوز

کامران دانشجو که به نظر می رسد قصد دارد هم چنان بر رويه سابق خود ادامه دهد در تازه ترين مصاحبه اش گفته است: به نظر می رسد آقای احمدی نژاد با فعاليتهايی عمرانی که در زمينه آبادانی کشور انجام داد در اين دوره کانديدای اصلی اصولگرايان باشد


در حالی که مخالفان دولت در صدد آنند تا با يافتن قرائن و شواهدی، اين نکته را که انتخابات ناسالم برگزار می شود ترويج و بر آن پافشاری کنند مواضع غير اصولی و شبهه ناک برخی مسئولان دولتی تبديل به حربه ای برای افزايش فشار ها بر دولت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار جهان: از جمله اين مسئولان رئيس ستاد انتخابات کشور است که به عنوان معاون سياسی و قائم مقام وزير کشور هم شناخته می شود. دانشجو که در سخنرانی چند روز پيش خود در مشهد و در جمع دانشجويان دانشکده الهيات مشهد گفته بود: "اگر بنده بگويم مشی سياسی ندارم دروغ گفته‌ام، اما برای من به عنوان مجری انتخابات امانت‌داری رای مردم اهميت دارد و آخرت خودم را به دنيای هيچ احدالناسی نمی‌فروشم، اما از من انتظار نداشته باشيد ‌از دولت دفاع نکنم، دفاع نکردن از دولت انتظار بيهوده‌ای است، چرا که معتقدم اگر اين کار را نکنم به موقعيتی که در آن قرار گرفته‌ام خيانت کرده‌ام." با اين اظهارات بهانه ای جدی برای هزينه تراشی انتخاباتی و سياسی از سوی منتقدان و در راستای تخريب دولت به وجود آورد که انتظار می رفت چنين موضع گيری هايی به خصوص از سوی مسئول برگزاری انتخابات کشور تکرار نشود.

اما کامران دانشجو که به نظر می رسد قصد دارد هم چنان بر رويه سابق خود ادامه دهد در تازه ترين مصاحبه خود با خبرگزاری مهر گفته است: اصولگرايان پس از جمع بندی کانديدای اصلی خود را برای حضور در عرصه انتخابات معرفی می کنند. به نظر می رسد آقای احمدی نژاد با فعاليتهايی عمرانی که در زمينه آبادانی کشور انجام داد در اين دوره کانديدای اصلی اصولگرايان باشد و دوره چهار ساله ديگری را طی کند. که همين امر دستمايه ای تازه برای هجوم مخالفان انتخاباتی اصولگرايان و هوچی گری رسانه ای انها شده است.

بنا بر اين گزارش: دانشجو به خوبی بر اين امر واقف است که وظيفه اصلی ستاد انتخابات وزارت کشور پرشور کردن صحنه انتخابات و نيز بی طرفی در راهيابی نامزد مطلوب و محبوب مردم به مناصب اجرايی و حکومتی است و اينکه در ميان تاکيدات فراوان بر ی طرفی ۱۰۰ در صد در انتخابات، به عنوان سخنگوی دولت و نه رئيس ستاد انتخابات از دريچه حمايت جدی نسبت به مسائل و موضوعات انتخاباتی اظهار نظر شود نه تنها مزيتی برای اصولگرايان و به خصوص دکتراحمدی نژاد نخواهد داشت بلکه به عنوان پالس هايی برای تخريب هر چه بيشتر دولت نهم از سوی اصلاح طلبان و ديگر مخالفان دولت تلقی می شود.





















Copyright: gooya.com 2016