چهارشنبه 13 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فايننشيال تايمز: حمايت رفسنجانی و قاليباف از ميرحسين موسوی، انتخاب

روزنامه فايننشيال تايمز طی تحليلی در مورد انتخابات رياست جمهوری نوشت: "مرگ بر ديکتاتور" شعاری است که هزاران دانشجو که به ديدار ميرحسين آمده بودند تکرار می کردند.


به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از سايت خبری ايران(INA) به نقل از روزنامه فايننشيال تايمز، بسياری از دانشجويان پايان رياست جمهوری احمدی نژاد را خواستار هستند.ميرحسين انان را قانع کرده است که تغيير امکان پذير است و انها در روز انتخابات بايد به پای صندوقهای رای بيانيد و رای بدهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دو هفته پيش، شکست احمدی نژاد امکان پذير به نظر نمی رسيد، اما با شروع مبارزات انتخاباتی، سياستمداران و تحليگران می گويند موسوی رای اکثر جوانان و ميانه رو ها را به خود جذب کرده است.

بهراد بهشتی، رئيس شخه جوانان ستاد ميرحسين در اصفهان می گويد، ما احساس می کنيم که يک عطشی در بين جوانان برای پيدا کردن شخصی ديگر به جای احمدی نژاد می باشد.

اين روزنامه در ادامه می نويسد، ميرحسين از حمايت بسياری از محافظه کاران و همچنين از رئيس جمهور سابق ايران ، محمد خاتمی که هنوز فردی محبوب در ايران است برخوردار است.

دستياران ايت الله رفسنجانی، می گويند که وی حمايت قاطع خود را از ميرحسين اعلام کرده است.

همچنين، فاليباف که اکنون شهردار تهران است، ، يکی از طرفداران ميرحسين است و امکانات زيادی را برای رقابت های انتخاباتی در اختيار او گذاشته است.

يک سياستمدار ايرانی می گويد: يک نقطه مشترک بين همه وجود دارد که ان اين است که احمدی نژاد بايد برود و ما از انتخاب دوباره او بسيار ناراحت می شويم.





















Copyright: gooya.com 2016