یکشنبه 17 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مناظره كروبي و احمدي‌نژاد از نگاه خبرگزاری ايلنا

مناظره امشب محمود احمدي‌نژاد و مهدي كروبي با موفقيت كروبي پايان يافت.
به گزارش ايلنا، در اين مناظره محمود احمدي‌نژاد تلاش كرد به جاي پاسخگويي به ابهامات موجود در جامعه در خصوص عملكرد شخصي و سخنان خود در چهار سال اخير كه توسط مهدي كروبي تشريح شد (از جمله موضوع هاله نور، طرح ربودن احمدي‌نژاد در عراق و...)، سخنان گذشته خود را نفي كرده و با ارائه آمارهاي نامشخص اقتصادي از پاسخگويي خودداري كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين مناظره احمدي‌نژاد از آماري استفاده كرد كه هرگز در پنج ماه اخير منتشر نشده است و دولت از ارائه آنها خودداري كرده است كه به همين جهت در صحت و سقم آنها ترديد وجود داشت كه اين نكته از سوي مهدي كروبي مورد شبهه واقع شد.

همچنين احمدي‌نژاد نتوانست از عملكرد مالي اطرافيان خود به صراحت دفاع كند و اگرچه كروبي به صورت واضح در مورد موضوع پرونده شهرام جزايري توضيح داد، اما احمدي‌نژاد به اصرار و با استدلال‌هاي ضعيف تلاش داشت تا با تأكيد بر اين موضوع از توضيح در مورد تخلفات مالي خود در اردبيل خودداري كند كه نهايتاً نيز در خصوص اين پرونده توضيحي ارائه نداد.





















Copyright: gooya.com 2016