پنجشنبه 28 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی: تا رسيدن به هدف نهايی تجمع آرام ادامه دارد، گزارش ويژه از راهپيمايی امروز هواداران ميرحسين موسوی

هواداران مهندس ميرحسين موسوی بعداز ظهر پنجشنبه در اجتماعی بزرگ در ميدان امام خمينی تهران گرد هم آمدند و همانند روزهای گذشته به احترام کشته شدگان روز دوشنبه گذشته در تمام مدت تجمع سکوت اختيار کردند.

خيابان‌های اطراف ميدان امام خمينی مملو از جمعيت بود و از ميدان فردوسی تا ميدان امام خمينی در خيابان فردوسی و نيز در خيابان سپه تا ميدان حر(حسن‌آباد) و از جنوب ميدان تا ميدان پانزده خرداد و نيز خيابان لاله زار تا تقاطع خيابان انقلاب سراسر حاميان ميرحسين موسوی حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عکسهای ویژه خبرنامه گویا قسمت اول
عکسهای ویژه خبرنامه گویا قسمت دوم

تخمين زده می شود قريب به نيم ميليون نفر در اين اجتماع شرکت کرده باشند. ميرحسين موسوی حدود ساعت شش بعدازظهر سوار بر پاترول سفيد رنگ از شمال ميدان و خيابان لاله‌زار وارد ميدان امام خمينی شد و بلافاصله مورد استقبال بسيار فشرده هوادارنش قرار گرفت. فشردگی حاميان در اطراف خودروی موسوی به حدی بود که تعدادی از زنان و مردان زير دست و پا مانده و مصدوم شدند و با آمبولانس به بيمارستان منتقل شدند.

مهندس موسوی در جمع مردم ضمن قدردانی از حمايت همه جانبه‌‌شان، از حاميانش خواست تا همچنان به تجمع آرام خود در روزهای آينده تا رسيدن به هدف نهايی ادامه داده و خواستار ابطال انتخابات شد.

مهندس موسوی با ادای احترام به کشته‌شدگان و تسليت به بازماندگان آنان، رسيدن به دموکراسی را در نظام‌های استبدادی پرهزينه دانست و از حاميانش خواست تا با پايداری و مقاومت توام با آرامش و متانت مانع سوءاستفاده‌های جناح رقيب شوند.

ميرحسين موسوی پس از سخنرانی کوتاهش به همراه زهرا رهنورد به تشويق ممتد حاضران پاسخ دادند و با اسکورت گارد مخصوص از ميدان امام خمينی خارج شدند.

پس از سخنرانی مهندس موسوی، جمعيت حاضر به آرامی و همراه با سکوت و با در دست داشتن پلاکارد و بالا بردن دستهای‌شان به نشانه پيروزی از خايان‌های اطراف به سمت ميادين فردوسی و ميدان حر حرکت کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016