سه شنبه 2 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت خارجه: موضع گيری سازمان ملل دخالتی آشکار در امور داخلی ايران است، مهر

قشقاوی موضع‌گيری سازمان ملل را دخالتی آشکار در امور داخلی جمهوری اسلامی ايران دانست و اظهارات مداخله‌جويانه دبيرکل سازمان ملل را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسن قشقاوی در پاسخ به اظهارات بان کی مون درباره انتخابات شکوهمند رياست جمهوری ايران اظهار داشت: دبيرکل سازمان ملل تحت تاثير جو منفی ايجاد شده توسط برخی قدرت‌های يکجانبه‌گرا، حقايق انتخابات اخير رياست جمهوری در ايران را ناديده گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اين موضع‌گيری در تناقض آشکار با وظايف دبيرکل سازمان ملل، قواعد پذيرفته شده بين‌المللی و دخالتی آشکار در امور داخلی جمهوری اسلامی ايران است.

قشقاوی تصريح کرد: آقای بان کی مون با پيروی ناآگاهانه از برخی قدرت‌های سلطه‌گری که سابقه طولانی در دخالت‌های نابه‌جا در امور داخلی ساير کشورها و استعمارگری دارند، اعتبار جهانی خود نزد کشورهای مستقل جهان را خدشه‌دار کرد.

وی با اشاره به اينکه از دبيرکل سازمان ملل انتظار می‌رفت که مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات اخير را که بيانگر ظرفيت گسترده دموکراتيک و عزت جمهوری اسلامی ايران بوده را ارج می‌نهاد، تاکيد کرد: تا بدينوسيله بان کی مون با حفظ استقلال رای از جايگاه و شان دبيرکلی سازمان ملل صيانت می‌کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016