شنبه 25 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون برنامه و بودجه: در سه ماه پايانی سال با کمبود بنزين مواجه خواهيم شد، ايلنا

- تنها راهکار برای تامين کسری بنزين در ماه‌های پايانی سال ارائه لايحه متمم است
- دولت از اجرای قانون مصوب مجلس برای توزيع بنزين، سرپيچی نکرده است


ايلنا: عضو کميسيون برنامه و بودجه با بيان اين که در سه ماه پايانی سال با کمبود بنزين مواجه خواهيم شد، گفت: تنها راهکار برای تامين کسری بنزين در ماه‌های پايانی سال ارائه لايحه متمم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدحسين فرهنگی نماينده تبريز، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با بيان اين که دولت اختيار ارائه لايحه متمم را برای حل مشکلات خود دارد، اظهارداشت: با فرض اين که دولت در زمينه‌های مختلف می‌تواند لايحه متمم بياورد و تغييرات مورد نياز را از مجلس درخواست کند.
وی با اعتقاد بر اينکه دولت از اجرای قانون مصوب مجلس برای توزيع بنزين، سرپيچی نکرده و با ارائه لايحه متمم می‌تواند مشکل خود را حل کند، ادامه داد: نظرات و برداشت‌های مختلف حقوقی در اين زمينه وجود دارد. موارد مشابه هم در اين زمينه زياد است. مثل مصوبه اخيری که در مورد اصلاح قانون بودجه در مجلس به عمل آمد. اين اصلاحيه، کاهش حقوق و دستمزد کارکنان دولت را در برداشت اما دولت به آن عمل نکرد.
نماينده مردم تبريز در مجلس افزود: از آنجا که مجلس تصويب کرده بود که دولت برای تامين کسری بودجه جاری خود می‌تواند از همه رديف‌های جاری ۲ ميليارد تومان کم کند؛ پس نمی‌توان گفت که دولت از اجرای بودجه تخلف کرده است. دولت درنظر دارد برای اين که در آينده با ارائه متمم و مکمل بودجه يا اصلاحيه مشکلات خود را حل کند.
فرهنگی با بيان اين که اگر لايحه متمم ارائه نشود در سه ماه پايانی سال با کمبود بنزين مواجه خواهيم شد، خاطرنشان کرد: از آنجا که لايحه متمم مربوط به سال ۸۸ است و بايد قبل از لايحه بودجه ۸۹ به مجلس ارائه شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016