سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تسليت سيدمحمد خاتمی، به مناسبت انفجار تروريستی سيستان و بلوچستان، موج سبز آزادی

سيد محمد خاتمی با صدور پيامی ضمن محکوم کردن جنايت تروريستی در استان سيستان و بلوچستان، اين فاجعه را به ملت بزرگوار ايران و بستگان داغدار از دست‌رفتگان اين حادثه تسليت گفت. متن اين پيام بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

برادر بزرگوارم، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمين آقای محمد اسماعيل شوشتری؛

با دلی آکنده از اندوه ياد سردار رشيد و پرافتخار اسلام و انقلاب و ايران و چهره درخشان دوران شکوهمند دفاع مقدس، سرلشکر شهيد نورعلی شوشتری را گرامی می دارم و شهادت او را به جناب عالی و خاندان مکرمش تبريک و تسليت عرض می کنم.

جنايت ننگين تروريستی که منجر به شهادت عده ای از سرداران سرفراز، شخصيتها و معتمدان محلی و مردم شريف استان سيستان و بلوچستان شد از هر جهت محکوم است. بخصوص که اين اقدام جنايتکارانه برای ضربه زدن به تلاش مقدسی بود که برای ايجاد تفاهم و سير به سوی همدلی و وحدت ميان قوم ها و طايفه ها و قشرهای مختلف صورت می گرفت؛ امری که امروز نيز چون ديروز و فردا مورد نياز جامعه ما است و روشن است که چه کسانی از اين اقدام های ننگين پشتيبانی می کنند و عوامل رسوای خود را به اين جنايات وا می دارند.

من شهادت همه عزيزان را از صميم قلب به ملت بزرگوار بخصوص بستگان اين عزيزان تسليت عرض می کنم و از خداوند منان سلامت و شفای آسيب ديدگان گرامی و صبر و اجر همه بازماندگان را مسألت می کنم و به روان پاک شهيدان درود می فرستم. اميد است که هوشياری و دست نيرومند عدالت بتواند با کشف و برخورد با ريشه ها و عوامل اين جنايت بزرگ و جنايتکاران، التيام بخش دل داغدار مردم و بخصوص بازماندگان شريف اين حادثه و موجب رسوايی بيشتر و یأس فزون تر دشمنان اسلام و ايران گردد.

سيد محمد خاتمی
بيست و هفتم مهرماه ۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016