چهارشنبه 29 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عصبانيت حسينيان از پيگيری خبرنگاران درباره صحت شکايت نمايندگان از موسوی، ايلنا

حسينيان با تاکيد بر اينکه اين شکايت را صد نفر از نمايندگان امضا کرده‌اند در پاسخ به اينکه برخی نمايندگان اعلام کرده‌اند که امضای اين شکايت با ارعاب و تهديد بوده است گفت: هر کس می‌خواهد می‌تواند امضايش را پس بگيرد.


ايلنا:در حالی که اکثر نمايندگان مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اينکه آيا شما هم شکايت از موسوی را امضا کرده‌ايد سکوت کرده و نسبت به اين موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کردند؛ حسينيان از اين سوال عصبانی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، رئيس فراکسيون انقلاب اسلامی در پاسخ به اينکه چرا علی‌رغم سخنان رسايی مبنی بر اينکه ۱۰۰ نفر از نمايندگان شکايت از موسوی را امضا کرده‌اند اکثر نمايندگان از اين شکايت ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند با عصبانيت گفت: من به اين سوالات پاسخ نمی‌دهم.
وی با تاکيد بر اينکه اين شکايت را صد نفر از نمايندگان امضا کرده‌اند در پاسخ به اينکه برخی نمايندگان اعلام کرده‌اند که امضای اين شکايت با ارعاب و تهديد بوده است گفت: هر کس می‌خواهد می‌تواند امضايش را پس بگيرد.
وی در حالی جمع خبرنگاران را ترک کرد که کمی بعد به سوالات خبرنگاران رسانه های نزديک به دولت پاسخ داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016