چهارشنبه 21 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه دفتر هاشمی رفسنجانی: نامه هاشمی به رهبری و محتوای آن از اساس جعلی و دسيسه‌ای مرموز است، ايلنا

اين نامه (نامه دوم آيت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب) و محتوای آن از اساس جعلی و کذب محض بوده و توطئه و دسيسه‌ای مرموز از جانب معاندين و دشمنان انقلاب اسلامی ارزيابی می‌شود.


ايلنا:در پی انتشار اخباری در برخی سايت‌ها از قول رئيس مجلس خبرگان رهبری،دفتر ايت‌الله هاشمی رفسنجانی اطلاعيه مهمی صادر کرد.
به گزارش ايلنا.متن اين اطلاعيه که به امضا محمد هاشمی رسيده است بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اخيرا در برخی سايت های خبری ، بعضا مجهول‌الهويه ،متاسفانه مطالبی با عنوان نامه دوم آيت‌الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب منتشر گرديده که با توجه به ابعاد شيطنت‌آميز بانی يا بانيان اصلی و منتشرکنندگان آن لازم می‌دانيم به دليل سوالات مردمی از اين دفتر و احتمال سوء استفاده ساير رسانه‌های معاند نظام اسلامی، ضمن تکذيب شديد اين موضوع به اطلاع عموم برسانيم که اين نامه و محتوای آن از اساس جعلی و کذب محض بوده و توطئه و دسيسه‌ای مرموز از جانب معاندين و دشمنان انقلاب اسلامی ارزيابی می‌شود.
لذا از دستگاله امنيتی ذی‌ربط انتظار می‌رود، ضمن شناسايی عموامل اينگونه اعمال و اقدامات مشابه توطئه‌آميز، با آنان برخورد قاطع قانونی صورت گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016