سه شنبه 4 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عبدالمالک ريگی در مسير هوايی دستگير شد، مهر

سرکرده گروهگ تروريستی موسوم به جندالله در جريان يک عمليات پيچيده امنيتی اطلاعاتی کم نظير و موفق ، توسط سربازان گمنان امام زمان(ع) دستگير شده است.
خبرنگار مهر از منابع مختلف کسب اطلاع کرد که عبدالمالک ريگی ، عامل تروريستی که از سوی برخی آژانس های اطلاعاتی منطقه و غرب مرتکب جنايات متعددی عليه مردم کشورمان شده بود، در مسير پروازی دوبی به قرقيزستان و پس از هماهنگی های لازم پروازی طی يک اقدام عملياتی توسط نيروهای اطلاعاتی و امنيتی کشورمان با هدايت هواپيما به فرود در فرودگاه بندرعباس به همراه همراهانش دستگير شده است. وی قصد داشته است يک عمليات تروريستی در شرق کشور را برنامه ريزی و هدايت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شبکه فاکس نيوز آمريکا که از سوی پنتاگون حمايت می شود ، طی خبری ارتباط ريگی و حمايت سازمان اطلاعاتی آمريکا "سيا" از وی را تکذيب نکرده است.

بر اساس اين گزارش ها ، هواپيمای مذکور اسکورت شده و پس از تحويل دادن ريگی به مسير عادی خود به سمت قرقيزستان ادامه داده است.

در عين حال برخی منابع در مجلس مدعی شدند که عبدالمالک ريگی در سفری هوايی به مقصد امارات بوده که توسط نيروهای امنيتی کشورمان شناسايی ودستگير شده است.

خبرگزاری مهر ضمن تلاش برای اطلاع رسانی شفاف تر و بررسی صحت و سقم و جزئيات اخبار منتشره ، متعاقبا يافته های خود را منتشر خواهد کرد.

بنابر اطلاع واصله طی ساعات آينده مسئولان مربوط جزئيات دقيق اين عمليات موفق را به آگاهی عموم خواهند رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016