چهارشنبه 25 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: ايران تنها شانس اوباما در منطقه است، راديو بين‌المللی فرانسه

لادن فيروزبخت - محمود احمدی نژاد، شامگاه سه شنبه، در برنامه "بدون حاشيه" که بطور زنده از شبکه اول تلويزيون دولتی ايران پخش شد، گفت ايران "تنها شانس" اوباما در منطقه است. وی در ادامه تاکيد کرد که همکاری با ايران تنها راه نجات آمريکا است.

محمود احمدی نژاد، شامگاه سه شنبه، در برنامه "بدون حاشيه" که بطور زنده از شبکه اول تلويزيون دولتی ايران پخش شد، گفت ايران "تنها شانس" اوباما در منطقه است. وی در ادامه تاکيد کرد که همکاری با ايران تنها راه نجات آمريکا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمود احمدی نژاد همچنين در خصوص برنامه هسته ای ايران گفت موضوع هسته ای يک بهانه است و ايران در اين زمينه به يک نقطه غير قابل برگشت رسيده است. احمدی نژاد در ادامه با توجه به موضعگيريهای کشورهای غربی در خصوص برنامه هسته ای ايران گفت کشورهای غربی بايد ايران را بپذيرند و با ايران همکاری کنند. محمود احمدی نژاد در حالی اين سخنان را ايراد می کند که روابط ميان تهران و واشنگتن در پائين ترين سطح خود قرار دارد و ايالات متحده در هفته های گذشته به تلاش خود برای تشديد تحريمها عليه جمهوری اسلامی به منظور توقف غنی سازی اورانيوم افزوده است.
به گفته احمدی نژاد، باراک اوباما، رئيس جمهوری آمريکا، در فلسطين، عراق و افغانستان نمی تواند کاری بکند و در اقتصاد نيزکشورش نيز با مشکل مواجه شده است. محمود احمدی نژاد در ادامه افزود اوباما يک شانس بيشتر ندارد و آن هم ايران است. وی تاکيد کرد احترام و همکاری با ايران بهترين راه پيش رو ی آمريکا است که اين همکاری فرصتهای جديدی برای رئيس جمهوری آمريکا ايجاد خواهد کرد و در ادامه گفت همکاری با ايران، آمريکا را از انزوا بيرون می کشد.
احمدی نژاد در ادامه اين گفتگوی تلويزيونی متذکر شد که ما بدنبال درگيری با غرب نيستيم اما آنان نيزنمی توانند به يک تصميم درست برسند.
گفتنی است موضوع فعاليتهای هسته ای ايران يکی از محورهای اساسی گفتگوهای رئيس جمهوری ايالات متحده با تعدادی از رهبران کشورهای شرکت کننده در اجلاس بين المللی امنيت هسته ای در واشنگتن بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016