یکشنبه 29 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی: تابستان امسال برق هسته ای خواهيم داشت، مهر

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازديد اعضای اين کميسيون از نيروگاه اتمی بوشهر، گفت: به احتمال زياد در تابستان امسال بخشی از برق کشور، برق هسته ای خواهد بود.
علاءالدين بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، درباره بازديد اعضای اين کميسيون از نيروگاه اتمی بوشهر، اظهار داشت: نيروگاه نسبت به بازديد قبل پيشرفت بسيار خوبی داشت و در مرحله ای بود که آثار افتتاح رسمی در آن افزايش يافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در بازديدی که اعضای کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس از نيروگاه اتمی بوشهر داشتند مشاهده شد که روسها تعداد مهندسين خود را برای راه اندازی هر چه زودتر اين نيروگاه افزايش داده اند و همانطور که رئيس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد آخرين تست که تست آب گرم بود در نيروگاه اتمی بوشهر در حال انجام است.

نماينده بروجرد تصريح کرد: کار در نيروگاه اتمی بوشهر مراحل فنی خود را تقريبا به طور کامل طی کرده است و ما شاهد بوديم که آثار راه اندازی نيروگاه همچون فراهم کردن فضای سبز اطراف نيروگاه در حال انجام بود بر اين مبنا فکر می کنم بخشی از برق ما در تابستان سال ۸۹ برق هسته ای خواهد بود.

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در پاسخ به اين سئوال که پيشنهادات مطرح شده از سوی رئيس جمهور در اجلاس هسته ای تهران که روز گذشته مطرح شد به چه شکل پيگيری می شود، گفت: همانطور که ملاحظه کرديد رئيس جمهور روز گذشته ۵ پيشنهاد را در اجلاس تهران مطرح کرد و قرار است که کميته ای در اجلاس با عنوان کميته پيگيری مصوبات تشکيل شود.

بروجردی ادامه داد: چون ساير مهمانان حاضر در اجلاس تهران نيز پيشنهاداتی را در اين اجلاس مطرح کردند قرار است که اين پيشنهادات پس از بررسی به صورت مصوبه اجلاس درآيد و از طريق کميته پيگيری مصوبات دنبال شود.

وی درباره برنامه آتی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس نيز خاطر نشان کرد: ما در چارچوب وظايف نظارتی خود برخی از مسائل را بررسی می کنيم که اعضای کميسيون بر اين اساس برای بررسی مسائل استان کرمانشاه بعد از تعطيلات هفته آينده مجلس به اين استان سفر خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016