دوشنبه 6 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار دانشجويان و دانش‌آموختگان ليبرال نسبت به سوء قصد به جان مهدی کروبی، بامدادخبر

بامدادخبر: در پی افزايش نگرانی‌ها در مورد به خطر افتادن جان مهدی کروبی از سوی کودتاگران و پخش اخباری دروغين درباره بيماری اين شيخ شجاع در رسانه‌های وابسته به آنها، دانشجويان و دانش آموختگان ليبرال دانشگاه‌های ايران با صدور بيانيه‌ای نسبت به هر گونه سوء قصد نسبت به جان شيخ مهدی کروبی هشدار دادند.

به گزارش بامدادخبر، متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طی روزهای اخير رسانه‌های حامی کودتا شايعات متعددی درباره سلامتی شيخ مهدی کروبی منتشر نموده مدعی شده‌اند که ايشان از بيماری سخت و کشنده ای رنج می‌برد. پيرو درج اين شايعات، خانواده شيخ شجاع، بيماری ايشان را تکذيب کرده از سلامت کامل مهدی کروبی خبر دادند.

عملکرد مهدی کروبی چه پيش از انتخابات و چه پس از آن، عملکردی درخشان، شجاعانه و در مسير دفاع از دموکراسی و حقوق اساسی مردم بوده است و همين عملکرد است که او را به خاری در چشم مستبدين، جنايتکاران و دشمنان آزادی بدل نموده است. خاطره حذف فيزيکی منتقدين و دگرانديشان در تمامی اين سالها بر ضمير همه ايرانيان نقش بسته است؛ حذف فيزيکی مخالفان از طريق خوراندن موادی که منجر به بروز بيماريهای کشنده در آنها می شود يکی از روشهای شناخته شده حکومت‌های سرکوبگر است که در سالهای اخير به کرات توسط دستگاه امنيتی روسيه مورد استفاده قرار گرفته است.

ما دانشجويان و دانش آموختگان ليبرال دانشگاه‌های ايران نسبت به هر گونه سوء قصدی نسبت به جان شيخ مهدی کروبی هشدار داده از آنجا که ايشان بنا بر گفته خانواده‌شان در سلامت کامل به سر می‌برند، ابتلای ايشان به هرگونه بيماری سخت، کشنده و لاعلاج در ماه‌های پيش رو را توطئه‌ای از جانب کودتاچيان برای حذف يکی از رهبران شجاع و خط‌شکن جنبش دموکراسی‌خواهی سبز مردم ايران می‌دانيم. که بدون ترديد مسئوليت آن بر عهده کوتاچيان و حاميان خارجی‌شان است.

دانشجويان و دانش آموختگان ليبرال دانشگاههای ايران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016