دوشنبه 13 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه دانشگاه اميرکبير: ضارب دکتر معتمدی در زمان وزارت وی ضرر و زيان ديده بود، ايسنا

در پی مضروب شدن دکتر معتمدی، دانشگاه صنعتی اميرکبير در اطلاعيه‌ای شرح اين حادثه را اعلام کرد.

به گزارش سرويس «صنفی» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين اطلاعيه آمده است: صبح روز دوشنبه مورخ ۱۳/۲/۱۳۸۹ فردی با ارائه کارت شناسايی معتبر و اعلام قصد ملاقات با دکتر سيداحمد معتمدی، عضو هيات علمی دانشکده مهندسی برق به دانشگاه ورود پيدا کرده و در محل اتاق کار وی واقع در ساختمان ابوريحان حاضر و همکارمان دکتر معتمدی را با سلاح سرد مورد حمله ناگهانی قرار داد که اين امر موجب مصدوميت پهلوی سمت راست ايشان شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به محض اطلاع از حادثه مذکور پزشک دانشگاه و ساير عوامل اجرايی در محل حادثه حاضر و در اسرع وقت وی را به بيمارستان منتقل و پس از اقدامات اوليه، وی تحت عمل جراحی قرار گرفت و هم‌اکنون طبق اظهارات پزشکان معالج، خوشبختانه وضعيت دکتر معتمدی مطلوب گزارش شده است.

ضمن اظهار تاسف از اتفاق غيرمنتظره فوق، هيات رييسه دانشگاه در معيت مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در محل بيمارستان حضور يافته و از نزديک در جريان عمل جراحی ايشان قرار گرفتند و با پيگيری و رايزنی با دست‌اندرکاران بيمارستان نهايت تلاش و کوشش را در درمان وی خواستار شده‌اند. همچنين به موازات پيگيری‌های مربوط به درمان با ورود نيروهای حراست و انتظامات دانشگاه ضارب که قصد خروج از محل را داشته با تلاش همکاران دانشگاه دستگير و مورد شناسايی اوليه قرار گرفته است. طبق بررسی اوليه ضارب فردی پنجاه ساله و بازنشسته اداری و مدعی است به دليل ضرر و زيانی که در زمان وزارت دکتر معتمدی به وی وارد شده است و با عنايت به اينکه پيگيری موضوع از طرق مجاری قانونی نتيجه‌ای حاصل نشده شخصا تصميم به جبران ضرر و زيان کرده است.

فرد مذکور پس از دستگيری جهت بررسی ابعاد موضوع در اختيار مراجع انتظامی قرار گرفته و به صورت همزمان شکواييه‌ای از طريق مشاوران حقوقی دانشگاه تنظيم و جهت پيگيری موضوع و تعقيب قضايی ضارب به مرجع قضايی ارائه شده است که در اين خصوص تيم کارشناسان حقوقی دانشگاه اهتمام لازم را جهت پيگيری موضوع به عمل آوردند.

در پايان ضمن ابراز تاسف مضاعف دانشگاه از اين حادثه ناگوار و آرزوی سلامتی برای دکتر معتمدی، دانشگاه صنعتی امير کبير خود را موظف می‌داند ضمن بکارگيری تمام بضاعت و امکانات لازم فضای مناسب آموزشی و تحقيقاتی را جهت دانشگاهيان فراهم کند. ضمنا از پيگيری‌های اساتيد، دانشجويان و کارکنان بخصوص اساتيد، دانشجويان و کارکنان دانشکده مهندسی برق کمال تشکر و قدردانی را اعلام داشته و اميدواريم با بازگشت سلامتی دکتر معتمدی و برخورد مناسب دستگاه قضايی، همه اجزاء دانشگاه با همدلی و برادری در خدمت توليد و علم و دانش باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016