سه شنبه 14 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد در ديدار با بان‌ کی‌ مون: ايران در ايجاد گشايشی تازه در مذاکرات مربوط به تبادل سوخت هسته‌يی آماده است، ايسنا

رييس‌جمهوری اسلامی ايران و دبير کل سازمان ملل، مهمترين مسايل منطقه‌ای و بين‌المللی بويژه موضوع خلع سلاح هسته‌ای و امنيت جهانی را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا دکتر محمود احمدی نژاد در جريان سفر به نيويورک برای شرکت در کنفررانس بازنگری معاهده ان پی تی در ديدار"بان کی مون" دبير کل سازمان ملل متحد با اشاره به برنامه هسته‌ای کشورمان و حق همه کشورها در استفاده صلح‌آميز از انرژی هسته‌ای گفت: جمهوری اسلامی ايران همچنان آمادگی دارد تا نقش مثبت و سازنده خود را در ايجاد گشايش تازه‌ای در مذاکرات مربوط به تبادل سوخت هسته‌ای ايفا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس‌جمهور همچنين با تاکيد بر اينکه ملت ايران اهل منطق، گفت‌وگو و تعامل سازنده است، از آمادگی ايران برای تعامل و همکاری با اتحاديه اروپا درخصوص مسائل گوناگون خبر داد.

دبير کل سازمان ملل نيز در اين ديدار، سخنرانی دکتر احمدی نژاد در مراسم افتتاحيه کنفرانس بازنگری ان پی تی را سازنده و راهگشا دانست و گفت: حضور شما در اين اجلاس، از آن جهت حائز اهميت است که نشان می‌دهد ايران به حل مسائل جهانی توجه ويژه‌ای دارد.

بان کی مون همچنين بر حل و فصل مسايل از طريق گفت‌وگو و مذاکره تاکيد و اظهار اميدواری کرد:مذاکرات جمهوری اسلامی ايران با گروه ۱+ ۵ به نتيجه نهايی برسد .

وی همچنين از شرکت رييس‌جمهوری اسلامی ايران در کنفرانس بين‌المللی بازنگری "ان پی تی"، تشکر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016