پنجشنبه 6 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دورتموند (آلمان): تجمع در دفاع از مجيد توکلی، شنبه ۲۹ مه

مجيد توکلی و مادرش در اعتصاب غذا هستند٬ايرانيان خارج از کشور ٬ برای آزادی مجيد به مجموعه اعتراضاتی دست زده اند . از اين حرکات اعتراضی فعالانه دفاع کنيم!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از روز يکشنبه ۲۳ ماه مه ٬ مجيد توکلی دانشجوی دانشگاه امير کبير٬ دست به اعتصاب غذا زده است. مجيد توکلی متولد ۱۳۶۵ از شيراز است. او در ۱۶ آذر ماه روز دانشجو٬ بعد از يک سخنرانی در دانشگاه اميرکبير بازداشت و به اوين برده شد. مجيد در سالهای ۸۶ ,۸۷ نيز دو بار دستگير و در مجموع دو سال و نيم زندانی بوده است.

مجيد توکلی را به دستور دادستان تهران به سلول انفرادی برده اند. او را بدليل نوشتن يک ارزيابی در مورد اوضاع سياسی ايران و همچنين نامه اش در تاريخ ۱۲ ماه مه٬ سه روز بعد از اعدام فرازد کمانگر و چهار همرزم او در مورد قتل " برادر بزرگم فرزاد" ٬ مورد اذيت و آزار بيشتری قرار داده اند.
مادر مجيد توکلی در يک مصاحبه با دوويچه وله گفته است که وضع جسمی مجيد خوب نيست و او از عفونت ريه و بيماريهای ديگر رنج ميبرد . اعتصاب غذای حشک مجيد نگرانيهای زيادی در مورد او را دامن زده است٬ مادر مجيد با او به اعتصاب غذا دست زده و اکنون در سراسر جهان از چهارشنبه ٬ ۲۶ ماه مه مجموعه اعتراضات و آکسيونهای در ابراز حمايت از مجيد توکلی و اعتراض به رفتار حکومت در جريان است.

حاميان مادران عزادار در ايران ، مادران صلح دورتموند برنامه اين هفته خود را ، در حمايت و همبستگی با مجيد توکلی و مادر او و برای آزادی همه زندانيان سياسی -عقيدتی و لغو اعدام در ايران اختصاص خواهند داد و از همگان دعوت ميکنند که با اعتراض و فعاليت های گسترده ٬ خواهان آزادی فوری مجيد توکلی شوند.

شنبه ۲۹ ماه مه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ بعد از ظهر در خيابان کاتارينن روبروی بانک مرکزی در دورتموند

حاميان مادران عزادار در ايران
مادران صلح دورتموند

http://madaransolhdortmund.blogspot.com/
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000680559971


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016