شنبه 22 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی، رييس سازمان انرژی اتمی: دستاورهای هسته‌يی جديدی را درباره توليد سوخت اعلام می‌کنيم، ايسنا

رييس سازمان انرژی اتمی ايران گفت که تهران در چند ماه آينده دستاورهای هسته‌يی جديدی را درباره توليد سوخت ويژه راکتور تحقيقاتی تهران اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی اکبر صالحی ـ رييس سازمان انرژی اتمی ايران ـ در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم گفت: قطعنامه اخير شورای امنيت سازمان ملل چيز جديدی ندارد، چرا که ايران از ۳۰ سال پيش تحت محاصره و تحريم اقتصادی و فنی و سياسی بوده است، در نتيجه با صدور قطعنامه جديد با هيچ مشکلی به‌ويژه در زمينه فعاليت‌های هسته‌يی روبه‌رو نخواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری نووستی، صالحی با بيان اين که فضا در چند روز يا هفته‌های آينده تغيير می‌کند، تاثيرگذاری قطعنامه اخير بر فعاليت روسيه در نيروگاه بوشهر را بعيد دانست.

رييس سازمان انرژی اتمی ايران با تاکيد بر پايبندی ايران به تعهدات بين‌المللی خود، تاکيد کرد که ايران به ارتباط خود با آژانس بين‌المللی انرژی اتمی ادامه خواهد داد.

صالحی گفت که ماه‌های آينده شاهد اعلام دستاورهای هسته‌يی جديدی به‌ويژه در سطح توليد سوخت هسته‌يی لازم برای راکتور تحقيقاتی و پزشکی تهران خواهيم بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016