چهارشنبه 2 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستاد فرماندهی نيروی دريايی سپاه در بندرعباس مستقر می شود، مهر

بندرعباس - خبرگزاری مهر: فرمانده نيروی دريايی سپاه کشور از استقرار ستاد فرماندهی نيروی دريايی سپاه در بندرعباس تا آخر تيرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، علی فدوی در حاشيه مراسم توديع و معارفه جانشين فرمانده نيروی دريايی سپاه و فرمانده منطقه يکم نيروی دريايی سپاه در هرمزگان در گفتگو با خبرنگار مهر و ايرنا افزود: ستاد فرماندهی نيروی دريايی سپاه در راستای کنترل و حفاظت از آبهای خليج فارس و به لحاظ استراتژيک بودن منطقه جنوب در بندرعباس مستقر خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فدوی بيان کرد: با توجه به دستور مقام ارشد سپاه و در راستای خروج سازمانها از تهران ستاد ندسا تا قبل از پايان تيرماه در بندرعباس مستقر خواهد شد. تاکنون اقدامات لازم صورت گرفته شده است و در آينده نزديک رسما اعلام خواهد شد.

وی همچنين از استقرار فرماندهی نيروی دريايی ارتش، صنايع دريايی وزارت دفاع، شيلات و ساير دستگاه های مرتبط دريايی در بندرعباس خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016