دوشنبه 7 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال ۱۰۱۸ کارمند دولت از تهران تا پايان تير، واحد مرکزی خبر

واحد مرکزی خبر: معاون توسعه منابع انسانی و پشتيبانی استانداری تهران از خروج ۱۰۱۸ نفر از کارکنان متقاضی انتقال از تهران تا پايان تير خبر داد.

نعمت الله ترکی در حاشيه اولين همايش تشريح الزامات قانون مديريت خدمات کشوری در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس آمار پايگاه اينترنتی معاونت توسعه منابع انسانی رياست جمهوری، ۱۵ هزار نفر در استان تهران برای خروج از پايتخت ثبت نام کرده اند که از اين تعداد ۷ هزار نفر مربوط به دستگاه های استان تهران هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون توسعه منابع انسانی استانداری گفت: تا پايان تير، کارگروه نقل و انتقالات استانداری تهران کار انتقال ۱۰۱۸ نفر از متقاضيان انتقال از پايتخت را انجام خواهد داد.

ترکی با بيان اين که بيشترين تقاضای انتقال به استان مازندران اختصاص دارد، افزود: آماری از دستگاه هايی که همکاری مناسبی در اين زمينه داشته اند و يا کم کاری کرده اند برای ارائه به رئيس جمهور در دسته تهيه است.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری تهران افزود: در مرحله اول اجرای طرح از ابتدای خرداد تاکنون تعداد ۳۶۵ نفر از کارکنان دولت از استان تهران منتقل شده اند.

ترکی گفت: به منظور حفظ و حراست شأن کارکنان دولت، همه امور افرادی که تقاضای انتقال دارند را در همه مراحل پيگيری می کنيم و به اين افراد پاسخگو خواهيم بود.

وی افزود: با توجه به مزايايی که به افراد منتقل شده اختصاص می يابد امکان برگشت آنان به تهران وجود ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016