پنجشنبه 24 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گوشت قرقيزی در بازار ايران، خبرآنلاين

اقتصاد > بازرگانی - رئيس اتحاديه گوشت گوسفندی از ورود اولين محموله گوشت گوسفندی به کشور از کشور قرقيزستان خبر داد و اعلام کرد نخستين محموله گوشت گرم گوسفندی وارداتی شامل ۱۳ تن در قالب ۷۵۰ لاشه از امروز پنجشنبه برای تنظيم بازار گوشت در سطح شهر تهران توزيع شده است.

مهر، فرهاد باقری معين با تاکيد بر اينکه هيچ محدوديتی برای ورود گوشت گرم به کشور وجود ندارد، گفت: مباشرين خريد می توانند بدون هيچ گونه محدوديتی نسبت به خريد و واردات گوشت گرم از کشورهايی که مورد تاييد سازمان دامپزشکی ايران است، اقدام کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس اتحاديه گوشت گوسفندی افزود: ۱۶ تن گوشت گرم نيز از استان سيستان و بلوچستان وارد تهران شده و توزيع آن نيز از امروز در بين واحدهايی متقاضی، در حال انجام است.

باقری معين با اشاره به قيمت گوشتهای قرقيزستانی تصريح کرد: گوشتهای وارد شده به صورت شقه ای و بسته بندی با ۳ هزار و ۲۰۰ تومان اختلاف نسبت به گوشتهای موجود در بازار و با قيمت ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان در اختيار مصرف کنندگان قرار می گيرد.

وی نرخ گوشتهای وارد شده از استان سيستان و بلوچستان را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرد و گفت : با توجه صرف هزينه کمتر برای حمل گوشتهای اين استان به تهران، قيمت آن از گوشتهای وارداتی ارزان تر بوده و نرخ آن ۴ هزار تومان از گوشت های موجود در بازار کمتر است.

رئيس اتحاديه گوشت گوسفندی اظهار داشت : واردات و توزيع گوشت گرم گوسفندی تا زمان بازگشت تعادل و ايجاد ثبات در قيمت آن ادامه خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016