جمعه 25 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار سلامی، جانشين فرمانده سپاه: آمريکا بيکارترين کشور جهان است، ايلنا

- امروز دشمن که از جنگ سخت کامی نبرده جنگ نرم را آغاز کرده است و می‌خواهد چهره عفيف جوانان ما را با نمادهای شيطانی به چهره‌های عصيانگر تبديل کند وحجاب زنان را عوض کند

ايلنا :جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکيد کرد : هرجا آمريکايی‌ها وارد شده‌اند جز ناکامی و سرافکندگی چيز ديگری نصيبشان نشده است و اين کشور اکنون با ۵/۹ درصد بيکاری بيکارترين کشور جهان است، کمتر از ۵ درصد زوج‌های جوان تا سن ۵۰ سالگی با يکديگر می‌مانند، کودکان مورد تهاجم اخلاقی قرار می‌گيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، حسين سلامی در سخنان پيش از خطبه نماز جمعه تهران با بيان اينکه تاسيس سپاه و بسيج يک معجزه فکری امام بود که تنها از ذهنی الهی می‌تواند بيرون آيد، اظهار داشت: تعبيه نظام ولايی مستحکم‌ترين ساختاری بود که امام برای حفظ اسلاميت و پاسداری از جمهوريت نظام ايجاد کردند و شورای نگهبان، مجلس و... در اين مساله نقش دارند.
وی با بيان اينکه سپاه جوشيده از متن انقلاب است، افزود: اين نيرو قادر بوده است از توطئه‌ها با کمک رهبری و ملت با پيروزی عبور کند و امروز هم دشمن نمی‌خواهد کشور را از تهديدات خود در امان نگاه دارد که اين موضوع را از تجزيه‌طلبی در نقاط گوناگون کشور تا به هم زدن اوضاع داخلی مشاهده می‌کنيم.
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران تصريح کرد: در تمام صحنه‌های نبرد سپاه، ارتش، بسيج و نيروی انتظامی کشور پيروزی‌های بزرگی را به دست آورده است و قدرتی عظيم و جهانی آفريده شده است.
وی گفت: هرجا آمريکايی‌ها وارد شده‌اند جز ناکامی و سرافکندگی چيز ديگری نصيبشان نشده است و اين کشور اکنون با ۵/۹ درصد بيکاری بيکارترين کشور جهان است، کمتر از ۵ درصد زوج‌های جوان تا سن ۵۰ سالگی با يکديگر می‌مانند، کودکان مورد تهاجم اخلاقی قرار می‌گيرند و همان عواملی که باعث سقوط امپراطوری رم و فروپاشی شوروی شد در زوال اين امپراطوری نقش ايفا می‌کنند.
سلامی ادامه داد: مقاومت مسلمانان با الهام از انقلاب اسلامی هزينه گزاف و بدون دستاورد مادی و معنوی برای آمريکايی‌ها آورده است و جهان به سوی نظم جديدی می‌رود و نبردهای ملت‌های مسلمان به خصوص ملت ايران در مقابل استکبار به فرازهای آخر خود نزديک می‌شود و بشارت‌های فراوانی برای پيروزی وجود دارد که اعتماد به نفس ملی، اقتدار و انسجام شاخصه‌های ملت مسلمان ايران است.
جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به توانمندی‌های اين نيرو اظهار داشت: امروز سپاه همه سازه‌های لازم برای مقابله با استکبار در همه صحنه‌ها را به دست آورده است تا در کنار ارتش، آمادگی ايستادگی در همه سطوح را ايجاد کند و امروز موشک‌های سپاه به طور بومی آماده‌اند تا هدف‌های مختلف منطقه‌ای را در هر تعدادی و در هر نقطه‌ای مورد اصابت قرار دهند.
سلامی با بيان اينکه در سيستم پدافند هوايی به جهش‌های قابل قبولی رسيده‌ايم و هرجا دشمن ما را محدود کرده به نقطه قوت ما تبديل شده است، تصريح کرد: امروز قدرت دفاعی ما مبنايی کاملا ملی دارد و شناورهای رزمی سپاه قادرند در هر نقطه‌ای با حرکت عليه هر قدرت دريايی با هر مقياسی حماسه‌های بزرگی را بيافرينند و نيروی زمينی نيز که متکی به قدرت بسيج است آماده است از حريم مرزهای کشور دفاع کند و چشمان تيزبين سپاه نيز عرصه‌های اطلاعاتی را برای ما باز می‌کند.
وی تاکيد کرد: امروز در تامين امنيت داخلی نيز هيچ مشکلی نداريم، زيرا با نهرهای جوشان از اقيانوس ملت خيابان‌ها پر از مردان و زنان مجاهدی است که حاضرند از امنيت و استقلال کشور دفاع کنند.
جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بيان اينکه سپاه در مقابله با جنگ نرم نيروهای بسيج را آماده کرده است، افزود: امروز دشمن که از جنگ سخت کامی نبرده جنگ نرم را آغاز کرده است و می‌خواهد چهره عفيف جوانان ما را با نمادهای شيطانی به چهره‌های عصيانگر تبديل کند و حجاب زنان را عوض کند اما زنان و دختران مسلمان ما از ارزش‌های اسلامی حمايت می‌کند.
سلامی در پايان گفت: ما آماده‌ايم در کنار اين ملت عزيز و با پيروی از رهنمودهای سازنده و حکيمانه رهبری افق‌های پيروزی را به سمت قله‌های درخشان عدالت و استقلال ببريم و ما همه خصوصيات يک قدرت جهانی را به برکت داشتن رهبری، ملت، سرزمين و کشور بزرگ، داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016