جمعه 22 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی: ۳۰ مرداد به مفهوم را‌ه‌اندازی نيروگاه بوشهر نيست، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت که تاريخ ۳۰ مردادماه به مفهوم راه‌اندازی نيروگاه بوشهر نيست، بلکه سوخت در اين تاريخ به ساختمان رآکتور منتقل می‌شود.

علی اکبر صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرين وضعيت نيروگاه اتمی بوشهر گفت: در حال حاضر در حال فراهم کردن مقدمات انتقال سوخت به ساختمان اصلی نيروگاه بوشهر هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه ۳۰ مرداد سوخت به ساختمان رآکتور منتقل می‌شود، يادآور شد: اين به معنای راه‌اندازی نيست.
صالحی با يادآوری اين نکته که عمليات انتقال سوخت به ساختمان اصلی چند روز به طول می‌انجامد، افزود: پس از آنکه سوخت به ساختمان اصلی وارد شد سوخت به قلب رآکتور وارد می‌شود.
رئيس سازمان انرژی اتمی همچنين توضيح داد: در حدود ۱۶۵ مجتمع سوخت در نيروگاه بوشهر وجود دارد که عمليات انتقال هر کدام از آنها حدود يک ساعت به طول می‌انجامد که بر طبق پيش‌بينی هفت الی هشت روز اين عمليات طول خواهد کشيد، لذا اين مدت زمانبر است و اميدواريم زمينه انتقال سوخت به قلب رآکتور هر چه زودتر فراهم شود.
صالحی نسبت به راه‌اندازی نيروگاه بوشهر در اواخر شهريورماه ابراز اميدواری کرد.
رئيس سازمان انرژی اتمی همچنين از سفر سرگئی کرينکو رئيس روس اتم در هفته آينده به تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر يک هيئت روسی در تهران مشغول مذاکره و رايزنی با مسئولان نيروگاه اتمی بوشهر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016