دوشنبه 26 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر صالحی: عمليات گسترده اکتشاف اورانيوم در مرکز و جنوب کشور، مهر

رئيس سازمان انرژی اتمی و معاون رئيس جمهوری از آغاز عمليات گسترده اکتشاف اورانيوم در مناطق مرکز و جنوب کشور خبر داد.
علی اکبر صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با اولويت کاری جديد سازمان انرژی اتمی گفت: ما پس از راه اندازی نيروگاه اتمی بوشهر اولويت نخست خود را بر روی اکتشاف اورانيوم گذاشته ايم تا بتوانيم نياز های خود را به طور کلی از داخل تامين کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در اين خصوص عمليات فنی و اجرايی آغاز شده و حمايت های مالی و فنی نيز با مساعدت رئيس جمهور مهيا شده است و با همين حمايت ها ميزان فعاليت ها نسبت به گذشته چند برابر شده است.

رئيس سازمان انرژی اتمی با اشاره به تحقيقات گسترده زمين شناختی برای يافت اورانيوم گفت: در مکان هايی که پيش بينی می شد دارای منابع اورانيوم هستند تحقيقات فراگيری را آغاز کرده ايم، ولی به لحاظ زمان بر بودن اين تحقيقات نتايج فعلی را اعلام نمی کنيم و به محض نهايی شدن آن به اطلاع عموم خواهيم رساند.

صالحی در پاسخ به اين سئوال که تمرکز فعاليت تحقيقاتی در کدام مناطق است، گفت: کشور را به چند منطقه تقسيم کرده و در همه مناطق در حال کار تحقيقاتی هستيم ، ولی بيشتر فعاليت های اکتشافی را در مرکز و جنوب کشور متمرکز کرده ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016