چهارشنبه 22 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان تهران: کارگردان و دست‌اندرکاران تئاتر "هدا گابلر" به دادسرا احضار شدند، فارس

خبرگزاری فارس: دادستان تهران گفت: کارگردان و ساير عوامل دست‌اندرکار اين نمايش برای اخذ توضيح به شعبه رسيدگی کننده احضار شده‌اند.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس با اعلام اين مطلب افزود: براساس گزارش‌های واصله اين نمايش از لحاظ محتوا و نحوه اجرای آن مشکلاتی داشت که دستور توقف اجرای تئاتر صادر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جعفری گفت: در اين زمينه پرونده قضايی تشکيل شده است و کارگردان و ساير عوامل دست‌اندرکار اين نمايش برای اخذ توضيح به شعبه رسيدگی کننده احضار شده‌اند که نتيجه اقدامات قضايی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به لزوم سالم سازی فضای فرهنگی جامعه بديهی است با هر گونه فعاليتی که امنيت فرهنگی اجتماع را به مخاطره بياندازد مقابله خواهد شد و يکی از مهمترين وظايف دادسرای فرهنگ و رسانه که بزودی فعاليت رسمی خود را آغاز می‌کند، علاوه بر توجه به حفظ حقوق هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه، تلاش برای رشد و تعالی فرهنگ جامعه اسلامی ايران است.

دادستان تهران همچنين گفت: پيرو جلسه اخير ستاد پيشگيری از جرايم خاص دادسرای تهران، از امروز (چهارشنبه) طرحی با هدف مقابله با برخی شرکت‌های هرمی که علی‌رغم ممنوعيت قانونی همچنان به فعاليت خود ادامه می‌دهند نيز آغاز شده است.

جعفری افزود: خوشبختانه در اين زمينه همکاری‌های خوبی بين دستگاه قضايی و نيروی انتظامی و ساير نهادهای ذيربط انجام شده است و پرونده‌های مربوط به اين موضوع نيز در دادسرای ناحيه ۳۱ تهران مورد رسيدگی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: دستگاه قضايی ضمن هشدار به گردانندگان شرکت‌های هرمی اعلام می‌کند که مطابق قانون با فعاليت چنين مراکز غيرقانونی که در نظام اقتصادی کشور ايجاد اخلال می‌کنند کماکان مقابله خواهد شد.

خبرهای مرتبط:
[به دستور وزارت ارشاد اجرای نمايش "هدا گابلر" متوقف شد، ايسنا]
[وزير ارشاد: نمايش هدا گابلر مشکل اخلاقی ندارد، مهر]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016