چهارشنبه 12 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد در مجلس: چهار وزير پيشنهادی از افراد خدوم هستند، ايلنا

محمود احمدی‌نژاد که برای دفاع از چهار وزير پيشنهادی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود به اختصار به دفاع ازچهار وزير پيشنهادی‌اش پرداخت و از مجلس خارج شد.


ايلنا: محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در صحن علنی مجلس در سخنانی که پيش از بررسی صلاحيت چهار وزير جديد ايراد کرد، گفت: تجربه نشان داده اصلاح ساختار اداری و کوچک کردن دولت بايد هر چه سريع‌تر اتفاق بيافتد تا خللی در اداره کشور ايجاد نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا‏، وی در سخنانش تصريح کرد: تجربه نشان داده که می‌شود کارهايی بزرگی را انجام و دولت کوچک اما کارآمد داشت.
رييس جمهور با تشکر از نمايندگان مجلس که در ادغام چهار وزارتخانه مورد نظر همراهی داشتند، اظهار کرد: چهار وزيری که امروز صلاحيت آنها در مجلس مورد بررسی قرار می‌گيرند همه افراد شناخته شده و خدوم هستند .
وی معرفی وزير پيشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای شيخ الاسلامی‌از مديران دلسوز و پرتوان در تمام سطوح مديريتی بودند که موفق هم عمل کردند، ايشان فردی فکور و دلسوز هستند که قطعا می‌توانند مفيد واقع شوند.
احمدی‌نژاد در معرفی وزير پيشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت : دکتر غضنفری نيز فردی دلسوز در تمام مديريتشان بودند و در دوران کوتاه اقدام نيز خدمات ارزنده‌ای را برای جامعه داشتند.
وی در مورد وزير پيشنهادی نفت نيز ابراز داشت: مهندس قاسمی‌از فرزندان انقلاب و دفاع مقدس است که خدمات ارزنده‌ای در جنگ و دوران سازندگی کرده است.
احمدی نژاد افزود: مهندس قاسمی‌امروز نيز با آشنايی که در حوزه نفت دارد آمده تا مجموعه نفت را در خدمت کشور متحول کند.
وی درمعرفی وزير پيشنهادی ورزش و جوانان نيز اظهار کرد: دکتر عباسی برای تمام مجلسيان فردی آشناست و اکنون نيز آمده تا دو حوزه بسيار مهم و تاثير گذار ورزش و جوانان را با مديريت خوب خود هدايت کند.
احمدی‌نژاد در پايان از مسوولين قبلی وزارتخانه‌های مورد نظر تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار ايلنا،احمدی نژاد پس از دفاع کوتاه و مختصر( ۱۰ دقيقه) مجلس را ترک کرد.
همچنين درحالی که طبق ماده ۱۹۰ آيين‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی رييس جمهور برای دفاع از هر وزير پيشنهادی می‌تواند يک ساعت سخنرانی کند، اما رييس‌جمهور در دفاعيات خود از چهار وزيرش با تاکيد بر اينکه شما وزرا رامی شناسيد و نيازی به معرفی ندارد به کليات بسنده و اظهارات خود را در ۱۰ دقيقه خلاصه نمود و پس از اظهارات خود جلسه علنی مجلس را ترک کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016