چهارشنبه 5 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هواپيمای اهدايی احمدی‌نژاد تقديم رئيس‌جمهور ترکمنستان شد، فارس

خبرگزاری فارس: هواپيمای اهدايی احمدی‌نژاد به رئيس‌جمهور ترکمنستان با استقبال مردم و مقامات اين کشور در فرودگاه بين‌المللی عشق‌آباد به زمين نشست.

به گزارش گروه اقتصاد بين‌الملل فارس، هواپيمای تک موتوره ايرانی فجر ۳ که دارای ظرفيت ۲ سرنشين است در فرودگاه بين‌المللی عشق‌آباد بر زمين نشست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مراسم اهدای اين هواپيمای ايرانی به ترکمنستان با حضور نمايندگان چند وزارتخانه و سازمان ترکمنستان، سفير ايران، بزرگان و مردم عشق آباد برگزار شد.
اين هواپيما از جانب رئيس جمهور ايران به نشانه دوستی عميق، احترام و تفاهم دوجانبه ميان رهبران ۲ کشور به رئيس جمهور ترکمنستان هديه داده شده بود.
احمدی نژاد در ماه مارس سال جاری در تهران اين هواپيما را به رئيس‌جمهور ترکمنستان هديه داد که به منظور شرکت در جشن‌های نوروزی به ايران سفر کرده بود.
خبرگزاری دولتی ترکمنستان اعلام کرد بر اساس سنت‌های ملی، جشن شکرگزاری با ورود اين هواپيما برگزار شد و ساکنان عشق‌آباد برای شادی و رفاه دو دولت همسايه و افزايش روابط دوستانه ۲ ملت دعا کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016