سه شنبه 18 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز دادگاه غيرعلنی رسيدگی به پرونده‌ی تجاوز گروهی در خمينی‌شهر، ايسنا

نخستين جلسه از دادگاه متهمان حادثه‌ی تجاوز دسته‌جمعی به زنان و دختران در يک جشن در خمينی شهر اصفهان آغاز ‌شد.

به گزارش ايسنا، بر اساس گزارش‌های رسيده از اصفهان، دادگاه رسيدگی به جنايت عده‌ای از اراذل و اوباش در خمينی‌شهر که طی آن به گروهی از زنان و دختران تجاوز دسته‌جمعی شده بود در يکی از شعبه‌ها دادگاه کيفری استان اصفهان آغاز شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غلامرضا انصاری در اين باره به ايسنا گفت: اولين جلسه دادگاه متهمان حادثه خمينی شهر آغاز ‌شده و به دليل مباحث منافی عفت دادگاه به صورت غير علنی برگزار خواهد شد.

رييس کل دادگستری استان اصفهان خاطر نشان کرد: جلسه دادگاه روز سه شنبه ۱۸ مردادماه به دليل طولانی بودن رسيدگی، ممکن است تا روز چهارشنبه نيز ادامه پيدا کند.

به گزارش ايسنا،‌ چهارشنبه چهارم خرداد ۱۳۹۰، در مهمانی خانوادگی‌ در يکی از باغ هـای اطراف خمينی شهر که شرکت کنندگان آن بـه جشن وپايکوبی مشغول بودند، عـده‌ای اراذل و اوباش اين منطقه با اطلاع از اين موضوع و هماهنگی بـا ديگر دوستان خـود ضمن ورود به داخل باغ، به تعدادی از زنان و دختران تجاوز کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016