سه شنبه 29 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس سازمان انرژی اتمی ايران: آژانس از ترور دانشمندان هسته‌ای ايران اعلام برائت کند، خبرآنلاين

سياست > انرژی‌هسته‌ای - رييس سازمان انرژی اتمی کشورمان خواستار شد تا آژانس گزارشی درباره مواد هسته ای مفقود شده در آمريکا ارائه کند.

به گزارش خبرآنلاين، رييس سازمان انرژی اتمی کشورمان با توجه به ترور چند تن از دانشمندان هسته‌يی کشورمان از آژانس خواست از اين ترورها اعلام برائت کند و تصريح کرد: مديرکل آژانس، برای دلجويی از مردم ايران و بازماندگان اين وقايع تلخ و نيز اثبات حسن‌نيت خود، نسبت به تعهدش در برنامه کاری توافق شده (مداليته) عمل کند و پرونده هسته‌يی ايران در آژانس را شجاعانه مختومه اعلام کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر فريدون عباسی ـ رييس سازمان انرژی اتمی کشورمان ـ در کنفرانس عمومی سالانه آژانس بين‌المللی انرژی اتمی تصريح کرد: امروز جمهوری اسلامی ايران، در تامين متخصصان مورد نياز خود، در اکثر زمينه‌های علمی ـ تخصصی، به خودکفايی رسيده است. تلاش جديد چند کشور و سرويس‌های امنيتی ـ تروريستی آن‌ها، به حذف فيزيکی متخصصان ما، متمرکز شده است. تاکنون آقايان دکتر مسعود عليمحمدی، دکتر مجيد شهرياری و مهندس داريوش رضائی‌نژاد را (که همه از انديشمندان و متخصصانِ برجسته کشور ما بوده و تمام مدارج تحصيلی خود را در ايران کسب کرده بودند) به شهادت رسانده‌اند و تعداد ديگری را نيز، در فهرست ترورهای آتی خود گذاشته‌اند که نام و مشخصات آن‌ها در فهرست تحريم اعلام شده توسط شورای امنيت و اتحاديه اروپا و يا اطلاعاتی که سرويس‌های جاسوسی در اختيار آژانس قرار داده‌اند ذکر شده ‌است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016