دوشنبه 4 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اينترنت چهار شهر کشور مختل شد، مهر

يک مقام مسئول در شرکت ارتباطات زيرساخت با تاييد بروز مشکل فنی در بخشی از ارتباطات اينترنت کشور اعلام کرد که اختلال به وجود آمده تا ۲ ساعت آينده حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارتباط اينترنت پرسرعت ۱۳۷ هزار مشترک مخابرات استان تهران و کاربران برخی شهرهای کشور از صبح امروز دوشنبه قطع شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدرضا فرنقی زاد در گفتگو با مهر با تاييد اينکه مشکل فنی مربوط به نقص در يکی از روترهای شرکت ارتباطات زيرساخت است اظهار داشت: اين نقص فنی باعث بروز اختلال در ارتباط اينترنت برخی مشترکان در شهرهای تهران، شيراز، قم و اراک شده است.

وی با بيان اينکه بخش فنی شرکت ارتباطات زيرساخت در حال رفع مشکل فنی هستند ادامه داد: پيش بينی می شود اين مشکل ظرف دو ساعت آينده حل شود.

مديرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زيرساخت با تاکيد براينکه قطعی کامل در هيچ کجای شبکه وجود ندارد افزود: به دليل اين نقص فنی شبکه اينترنت دجار اختلال و کندی شده است اما قطعی کامل شبکه گزارش نشده است.

وی آماری از تعداد مشترکانی که ارتباط اينترنتشان قطع شده است ارائه نداد و تاکيد کرد اين اختلال تنها مربوط به مشترکان شرکت مخابرات نيست.

به گزارش مهر، برغم آنکه مديرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زيرساخت تاکيد دارد که قطعی کامل در شبکه گزارش نشده است اما بررسی خبرنگار مهر نشان می دهد که ارتباط بسياری از مشترکان به طور کامل قطع شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016