سه شنبه 3 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت مديرعامل يک بانک بزرگ دولتی، مشرق

انتصابات سوء وزير امور اقتصادی و دارايی و حمايت بانک مرکزی موجب دستگيری چندروزه مديرعامل يک بانک بزرگ دولتی در روزهای گذشته شده است.

اين مديرعامل به دليل ايجاد ارتباطات اوليه ميان گروه آريا و بانک صادرات ايران در دوره حضور وی در اين بانک مورد اتهام قرار گرفته است.

بنا بر اعلام اژه‌ای ناظر پرونده فساد بزرگ اقتصادی، با وجود فشارها و درخواست‌های مختلف، قوه قضائيه به طور کامل به اين پرونده اقتصادی رسيدگی خواهد کرد و تحت تاثير فشارها قرار نمی‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدير‌عامل اين بانک بزرگ دولتی که از مديران به شدت مورد اعتماد شمس الدين حسينی بود از سال ۱۳۸۹ از سوی وی به عنوان رييس هيات مديره و مدير‌عامل اين بانک بزرگ دولتی منصوب و مدت کوتاهی بعد نيز سرمايه اين بانک بيش از ۲ ميليارد دلار با پيشنهاد حسينی و تاييد رحيمی معاون اول رييس‌جمهوری افزايش يافته بود.

اين مدير‌عامل برجسته‌! که کمک‌های فراوانی به اين گروه انجام داده است سال گذشته در جشنواره قهرمانان صنعت وکارآفرينی کشور از سوی يکی از مجموعه‌های وابسته به امير منصور آريا به عنوان قهرمان صنعت در سال ۱۳۸۸ انتخاب شده بود.

دفتر آقای مديرعامل در پاسخ به دليل عدم حضور وی در دفتر اعلام کرده است از نظر ما آقای مدير درمرخصی هستند!

جالب آنکه با وجود اتهامات فراوان آقای مديرعامل و دستگيری چند روزه وی، نام وی همچنان به عنوان مدير مورد اعتماد بانک مرکزی در سايت اين بانک به چشم می‌خورد.

محسنی اژه‌ای ناظرپرونده فساداقتصادی شب گذشته در برنامه گفت‌وگوی ويژه خبری اعلام کرد با توجه به بررسی‌های دقيق، متهمان پرونده تخلف بزرگ بانکی ۳ برابرشده اند.

انتصابات سوء و مسئله دار حسينی در بانک‌های و مجموعه‌های بزرگ اقتصادی موجب شگفتی ناظران اقتصادی کشور در سال‌های اخير شده و به نظر می‌رسد مجلس تصميم دارد تصميمی قاطع برای برخورد با اين موضوع اخذ کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016