شنبه 3 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی تدبيری های رهبر به سود مردم تمام خواهد شد! ناصر مستشار

يک ضرب المثل قديمی می گويد: چاه کن هميشه ته چاه می ماند.
تاريخ جهان درس های گرانبها ئی به آينده گان آموخته اند ـ ديکتاتورها با بی تدبيری خود باعث سرنگونی خود می شوند!
خامنه ای اين روزها بسيار تنهاست.نامه های فراوانی از جانب دوستان سابق اوعليه وی منتشرمی گردد.هريک از اين نامه ها و افشاء گری ها مانند خنجری بر پيکر نظام فرود می آيد که از اعمال وکارائی اپوزيسيون سرنگونی طلب نير بيشتر هست!
خامنه ای با انجام کودتای انتخاباتی ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۸چنان خدمتی به نيروهای سرنگون طلب کرد که تاريخ در آينده بدان خواهد پرداخت.
واقعيت اين هست ،اگرآنروز ولی فقيه می گذاشت تا اصلاح طلبان به قدرت برسند،شايد عمرجمهوری اسلامی سالها بيمه می شد.اماامروز خامنه ای هم اصلاح طلبان را در کنار بخش های وسيعی از وفاداران به خويش تحت عناوين مختلف را نيز از دست داده است.
اصلاح طلبان بعنوان بخشی از نيروهای جمهوری اسلامی در انتخابات مجلس شورای نهم اسلامی شرکت نخواهند ونظام را تنها رها خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نظام جمهوری اسلامی به دوره ای رسيده است که از شرکت و عدم حضور اصلاح طلبان در وحشت بسر می برد.
آرای مردم که نزد نظام هيچگاه ارزش خاصی نداشت اما اين روزها برای داغ شدن تنور انتخابات چه در عرصه داخلی و خارجی بسيار ضروری می بود.
اين روزهاحکومت اسلامی به حضور اصلاح طلبان نياز فوری داشت امابا لجات ها ی بی شمار نيروهای بی تدبير نظام ـ اصلاح طلبان را از شرکت درانتخابات محروم ساختند تاشايد حکومت فقط در انحصار خويش نگاه دارند.
خامنه ای حتی نصيحت ها و نامه های دلسوزانه بعضی از نيروهای خارج نظام مانند فرخ نگهداررا که جانانه برای حفظ کيان نظام تلاش می ورزد گوش فرا نداد.
آيت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، رئيس مجلس خبرگان می‌گويد، رهبر جمهوری اسلامی، شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس امسال را مشروط به «اقرار به اشتباه» خود کرده‌ است.

پس از موضع‌گيری‌های افراطی احمد جنتی مبنی بر عدم اجازه اصلاح طلبان و اظهار نظر چند چهره اصولگرايای درباره لزوم شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات و احتمال رويگردانی مردم از نظام در صورت عدم شرکت آنها در انتخابات گفت: ‌آن‌ها چه کاره‌اند که بگويند مردم کی را می‌خواهند و کی را نمی‌خواهند‌.

آقای جنتی ۲۲ بهمن ماه نيز مخالفان حکومت را عده‌ای افراد ناباب منافق صفت خطاب کرد و هشدار داد: به آن‌ها اجازه نمی‌دهيم کمترين پستی را در کشور اداره کنند.
احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه موقت مشهد: مردم به جريان اصول‌گرا اعتماد و اطمينان ندارند.سايت ديگربان
اينک خامنه ای با بی تدبيرهای پياپی خود هم اصلاح طلبان را که می توانستد عامل حفظ نظام گردند را از دست داده است و بخشی از اصولگرايان وفاداردر کنار خويش را نيزندارد.
خامنه ای با روی کار آوردن جناح احمدی نژاد که با سرکوب و خونريزی همراه بود اينک با دست خويش جريان بسيار خطرناکی بنام منحرفين را عليه خود سامان داده است و به لحاظ حضور ها آنها در ارگان های امنيتی و نظامی و بيم از آنها مانند خوره به جان موجوديت ولايت فقيه ونظام افتاده است.
علم الهدی: روند حذف طرفداران ولايت فقيه در مراکز دولتی جان آيت الله خامنه ای را خواهد گرفت! http://www.alarabiya.net/articles/2011/07/17/158038.html
خامنه ای با راندن نيروهای اصلاح طلب و بخش های متنابهی از نيروهای وفادار خويش در صحنه بين المللی نيز منزوی شده است ،تا آنجائيکه هنگام حمله نظامی هيچ يک از نيروهای سياسی به داد او نخواهند شتافت.
زمينه های حمله های نظامی يکی پس از ديگر برای بيگانگان آماده می شود و موعد آن به چند مولفه بسيار حساس بستگی يافته است.
سرنگونی بشار اسد در سوريه يکی از پيش زمينه های اوليه حمله نظامی به جمهوری اسلامی خواهد شد،سرنگونی خاندان اسد از اين جهت مهم است مبادا حين جنگ عليه حاکمان اسلامی ـ رژيم سوريه پشت جبهه جمهوری اسلامی را تقويت ننمايد!
اين روزها که جمهوری اسلامی در افکار عمومی جهان و درهمه عرصه ها و بخصوص نظامی ،خود را از اسرائيل و امريکا قوی تر معرفی کرده است ـ هنگام يک جنگ تمام عيار از حمايت های انسانی چه از داخل و خارج محروم خواهد ماند.
بيشتر کشورهای همسايه حکومت اسلامی خواهان سرنگونی رژيم حاکم بر ايران هستند.
تبهکاری های رژيم در داخل و خارج کشور به اوج خود رسيده است.اختلاس های مالی در جمهوری اسلامی در کنار فقر تهديد کننده مردم ايران به نقطه بی پايان خود رسيده است.هريک از پايوران رژيم اسلامی برای تامين آينده خويش مبالغ متنابهی را به بانک های خارج ارسال کرده اند که اين خود بانگ سرنگونی رژيم حاکم برايران را به گوش جهانيان رسانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016