چهارشنبه 24 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"قاضی مرتضوی مديرعامل تامين اجتماعی شود، ۱۵ فروردين وزير رفاه استيضاح می شود"، خبرآنلاين


سلامت - تذکر دسته جمعی نمايندگان به رئيس جمهور به دليل احتمال انتصاب سعيد مرتضوی به عنوان رئيس سازمان تامين اجتماعی، به تهديد به استيضاح وزير رفاه تبديل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرآنلاين، در ۱۰ روز گذشته جمعی از نمايندگان مجلس از جمله توکلی، نادران، مصباحی مقدم و ....به رئيس جمهور تذکر داده و با اشاره به پرونده مرتضوی در موضوع کهريزک، از او خواستند تا پست جديدی را به وی اعطا نکند.

اما امروز نادران با ارائه تذکری در پايان جلسه علنی مجلس گفت: ما شنيده ايم که علی رغم اين تذکر، در نظر دارند عصر امروز آقای مرتضوی را منصوب کنند. به همين دليل طرح استيضاح وزير رفاه را آماده کرديم. اما رئيس مجلس به ما توصيه کردند که فعلا دست نگه داريم. الان هم می گويم که اگر ايشان چنين کاری بکنند، ما استيضاح شان را روز ۱۵ فروردين ارائه می دهيم تا اعلام وصول شود.

محمدرضا باهنر که در غياب علی لاريجانی در پايان جلسه امروز رياست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به وی گفت: هنوز که نه کسی رفته نه کسی آمده! نه شما استيضاحی ارائه داده ايد و نه ما می توانيم طرح ارائه نشده را اعلام وصول کنيم! هدف شما اعلام اين موضوع بود که فرموديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016