دوشنبه 7 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۶۵ درصد مردم اسرائيل موافق حمله نظامی به ايران هستند

دبی-العربيه.نت - نتايج يک نظر سنجی در اسرائيل نشان داد که ۶۵% مردم مردم اين کشور با حمله نظامی به تاسيسات هسته ای ايران موافق هستند.

بر اساس گزارش روزنامه اسرائيلی هاآرتص که روز دوشنبه ۲۶-۳-۲۰۱۲ منتشر شد نزديک به ۶۵% اسرائيلی ها بر اين باورند که خطر حمله به ايران کمتر از دستيابی اين کشور به سلاح اتمی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس همين نظرسنجی، ۶۰ درصد مردم اسرائيل بر اين نظرند که تنها يک حمله نظامی می تواند برنامه هسته ای ايران را متوقف کند.

اين نظر سنجی توسط پروفسور "کامی فوکس" و بر پايه گفت وگو با ۵۰۵ يهودی از قشرهای مختلف اسرائيل انجام شده و از سوی مرکز روابط عمومی بيت المقدس که نهادی دست راستی است منتشر شده است.

اين در حالی است که در نظرسنجی ديگری که در نوامبر گذشته توسط نشريه هاآرتص منتشر شد بود، پنجاه درصد اسرائيلی ها با حمله به تأسيسات اتمی ايران مخالف بودند.

شنبه شب گذشته نزديک به هزار نفر از مردم تل آويو عليه حمله احتمالی اسرائيل به ايران دست به تظاهرات زدند.

در ماههای اخير بحث درباره حمله احتمالی اسرائيل عليه ايران و نيز پيامدهای آن بارها از سوی رسانه های اسرائيلی و غربی مطرح شده است.

کشورهای غربی و اسرائيل ايران را متهم می کنند که به دنبال دستيابی به توانايی ساخت سلاح اتمی است امری که تاکنون از سوی جمهوری اسلامی ايران بارها رد شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016