دوشنبه 2 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعيدی: سپاه هيچگاه در انتخابات دخالت نمی‌کند

مهر ـ نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران گفت: سپاه نمی‌تواند در مسائل کشور دخالت کند. سپاه هيچ تريبون و امکاناتی ندارد و ما کاری به بيرون از سپاه نداريم بلکه من به عنوان نماينده ولی فقيه در سپاه اعلام می‌کنم که حيطه وظيفه و فعاليت ما در داخل سپاه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی سعيدی در حاشيه مراسم افتتاح اولين دوره مسابقات قرآن نيروهای مسلح کشورهای اسلامی، در جمع خبرنگاران تصريح کرد: سپاه هيچگاه در انتخابات دخالت نمی‌کند زيرا شأن سپاه فراتر از احزاب و گروه‌هاست و مهندسی معقول انتخابات يعنی تبيين گفتمان امام و رهبری.

وی در ادامه افزود:‌ ما معيارها و چارچوب‌ها را بيان می‌کنيم تا بدين وسيله پاسداران و بسيجيان را توجيه منطقی کنيم.

سعيدی همچنين، با اشاره اينکه مهندسی معکوس به معنای عمليات روانی برای تاثيرگذاری بر جامعه است،‌ تاکيد کرد:‌ کانديداهای انتخابات رياست جمهوری نبايد وعده‌هايی دهند که قابل تحقق نباشد.

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينکه رای دادن بايد معطوف به عقلانيت باشد، گفت:‌ بسيجيان و پاسداران نبايد بر اساس انفعال و سطحی‌نگری در انتخابات شرکت کنند و انفعال به معنی لجبازی است.

وی در بخشی ديگر از سخنان خود گفت:‌ سپاه نمی‌تواند در مسائل کشور دخالت کند. سپاه هيچ تريبون و امکاناتی ندارد و ما کاری به بيرون از سپاه نداريم بلکه من به عنوان نماينده ولی فقيه در سپاه اعلام می‌کنم که حيطه وظيفه و فعاليت ما در داخل سپاه است.

سعيدی در پايان اظهار کرد:‌ من خيلی متاسفم که برخی محافل داخلی مصاحبه اخير من را از بی‌بی‌سی کپی‌بردرای و همان حرف‌ها را تکرار کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016