دوشنبه 9 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ياسر هاشمی: پدرم برای نامزدی به جمع‌‌بندی نرسيده است، رد صلاحيت، يکی از دغدغه‌های خاتمی

فارس: فرزند آيت‌الله رفسنجانی در ارتباط با کانديداتوری پدرش در انتخابات يازدهم رياست جمهوری گفت: تا امروز آيت‌الله هاشمی رفسنجانی به جمع‌بندی نرسيده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ياسر هاشمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سياسی فارس در مشهد در پاسخ به سئوالی در ارتباط با کانديداتوری پدرش در انتخابات يازدهم اظهار کرد: پدرم تاکنون به جمع‌بندی نرسيده است ولی در عين حال بسياری از سياسيون پيش‌بينی‌های مختلفی را داشته‌اند. ايشان يک سری دغدغه‌هايی دارد که اين دغدغه‌ها وی را برای حضور و نامزدی به جمع‌بندی نرسانده و البته تحليل بنده اين است که اگر اين دغدغه‌ها رفع شود، پدرم می تواند اين تشخيص را بدهد که در صحنه حضور پيدا کند.

فرزند آيت‌‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اينکه آيا پدرش با رهبر معظم انقلاب جلساتی پيرامون انتخابات داشته است يا خير، تصريح کرد: آيت‌الله هاشمی رفسنجانی هر چند هفته يکبار جلسات مرتبی را با مقام معظم رهبری دارند که طبيعتا در اين جلسات پيرامون انتخابات نيز بحث می‌شود.

*رد صلاحيت يکی از دغدغه‌های خاتمی برای عدم حضور در انتخابات

هاشمی در ادامه در ارتباط با کانديداتوری محمد‌ خاتمی در انتخابات يازدهم رياست جمهوری خاطرنشان کرد: يکی از دغدغه‌های وی رد صلاحيت است که اين يکی از دغدغه‌ها برای عدم حضور و نامزدی تلقی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016