چهارشنبه 28 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پليس در اتوبوس‌هاي مسافربري حضور نامحسوس دارد، ایسنا

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به افزايش 200 درصدي تيم‌هاي گشت نامحسوس راهنمايي و رانندگي در جاده‌هاي كشور طي ايام نوروز از حضور ماموران نامحسوس پليس در اتوبوس‌هاي مسافربري خبر داد. سردار رادان روز چهارشنبه در خصوص تمهيدات نوروزي نيروي انتظامي گفت: 11 هزار گشت خودرويي انتظامي در دو شيفت و همچنين 6 هزار و 400 گشت پياده و 3 هزار گشت موتورسوار امنيت را در ايام نوروز تامين مي‌كنند. وي از استقرار 419 كانكس پليس در سطح شهرها به خصوص در مناطق خالي از سكنه و همچنين مناطق مسافرپذير خبرداد و گفت: 17 هزار نگهبان محله به صورت ويژه در خصوص تامين امنيت با پليس همكاري خواهند كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جانشين فرمانده ناجا با اشاره به استقرار نيروهاي پليس راهنمايي و رانندگي از 25 اسفندماه در جاده‌هاي كشور اظهار كرد: حدود 2 هزار و 300 گشت خودرويي پليس راهنمايي و رانندگي، 2 هزار و 100 پاس پياده و 300 تيم نظارتي همچنين 2 هزار و 100 تيم موتورسوار در حوزه پليس راهنمايي و رانندگي موضوع برقراري نظم ترافيكي را در حوزه برون‌شهري بر عهده دارند. به گفته وي يكهزار و 800 گشت خودرويي، يكهزار و 100 مراقب راه و 2 هزار و 300 پاس پياده در محل‌هاي حادثه‌خيز درون‌شهري مستقر خواهند شد. همچنين 324 كانكس پليس راهنمايي و رانندگي و 120 موتورسوار نيز در نقاط حادثه‌خيز شهرها حضور مي‌يابند. جانشين فرمانده ناجا از افزايش 200 درصدي تيم‌هاي نامحسوس پليس راهنمايي و رانندگي در سطح جاده‌هاي كشور خبر داد و افزود: ماموران پليس با خودروهاي شخصي بغل‌نويسي شده مانند سمند، پژو و زانتيا و با داشتن كارت و حكم ماموريت و چراغ‌گردان سيار به صورت نامحسوس در جاده‌هاي كشور رانندگان را زير نظر خواهند گرفت. وي يادآور شد: در مجموع 30 هزار پرسنل نيروي انتظامي در حوزه راهنمايي و رانندگي وضعيت ترافيك شهرها را رصد خواهند كرد. سردار رادان با اشاره به اينكه سال گذشته با توجه به توزيع سفرهاي نوروزي در روزهاي مختلف تعطيلات، ميزان بار ترافيكي كاهش يافت، در ادامه از مردم خواست كه با توزيع سفرهاي نوروزي خود در روزهاي اول و پايان تعطيلات از بروز بار ترافيكي سنگين پيشگيري كنند. وي افزود: 600 گشت نظارتي مسئوليت نظارت بر گشت‌هاي پليس راهنمايي و رانندگي را در طول ايام نوروز برعهده دارند. همچنين حدود 300 تيم پليس در ناوگان مسافربري به عنوان مسافر قرار گرفته تا حركت ناوگان مسافربري را از مبدا به مقصد مورد كنترل قرار دهند. جانشين فرمانده ناجا درباره تمهيدات پليس در مراسم چهارشنبه آخر سال با بيان اينكه نگاه پليس به مراسم شب چهارشنبه آخر سال، نگاهي اجتماعي است و به آن نگاه انتظامي و امنيتي ندارد، گفت: چهارشنبه آخر سال فرصت مناسبي است تا در بين خانواده‌ها، ديدارها با رفع كدورت تجديد شود.

وي در خصوص نگراني مردم در تبديل چهارشنبه سوري به چهارشنبه‌سوزي گفت: اين موضوع با تمهيدات پليس و استقبال مردم از برنامه‌هاي محله محور در سال گذشته به شدت كاهش يافت. سردار رادان ادامه داد: پليس در شب چهارشنبه‌سوري با اقداماتي كه باعث نگراني مردم شده و منجر به بستن معابر اصلي، ‌ايجاد مزاحمت و حركات مستانه، برخورد خواهد كرد. همچنين با افرادي كه از مواد محترقه غيرمجاز در چهارشنبه آخر سال استفاده كنند، برخورد مي‌شود. به گفته جانشين فرمانده ناجا افرادي كه در شب چهارشنبه آخر سال توسط پليس دستگير شوند و يا خودروهايشان به دليل ايجاد مزاحمت متوقف شده باشد، تا پايان نوروز رها نخواهند شد. جانشين فرمانده ناجا درباره وضعيت هتل‌ها و مراكز اقامتي در ايام تعطيلات نوروز نيز اظهار كرد: در كارگروه جهانگردي تمهيدات خوبي درباره وضعيت نظارت بر عملكرد صاحبان هتل‌ها، مسافرپذيرها و مراكز اقامتي با توجه به هماهنگي‌هاي انجام شده در صورت اسكان بيش از ظرفيت تخت هتل‌ها، افرادي كه داراي مكاني براي اجاره دادن به مسافران هستند ساماندهي شده و مسافران مي‌توانند با مراجعه به ستاد قرارگاه نوروزي آدرس منازل و مکان‌هاي مورد نظر را بگيرند و در صورت بروز مشكلي موضوع را پيگيري كنند.





















Copyright: gooya.com 2016