چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عزت‌الله انتظامی: فکر نمی‌کنم در سينمای ايران چهره و بازی حميده خيرآبادی تکرار شود، ايسنا

عزت‌الله انتظامی گفت: فکر نمی‌کنم در سينمای ايران چهره و بازی حميده خيرآبادی تکرار شود و هنرپيشه‌ای مانند او نداريم.

آقای بازيگر سينمای ايران در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نادره را از بازيگرانی خواند که در کارش بسيار درخشان ظاهر می‌شد و ادامه داد: بين سال ۱۳۲۳ تا ۲۶ در تئاتر «فرهنگ» با هم همکاری داشتيم و از همان موقع ايشان جز بازيگران تئاتر بودند که بسيار شيرين بازی می‌کردند و تماشاگران زيادی داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: ما تئاتر‌های زيادی را با هم کار کرديم تا اين‌که به آلمان رفتم و وقتی برگشتم ايشان در سينما بودند و در چند فيلم با هم همکاری داشتيم که معتقدم درخشان‌ترين آنها «اجاره‌نشين‌ها» بود. ما خانم مسنی به سن ايشان نداشتيم که همچنان شيرينی صورتش حفظ شود.

انتظامی صميميت و محبت را دو ويژگی حميده خيرآبادی برشمرد و گفت: کسی از او دلگيری نداشت و هميشه محبوب بود و تا اين اواخر هم تلفنی با هم در ارتباط بوديم.

وی با اشاره به خاکسپاری اين هنرمند گفت: شنيدم تنها گروهی که قرار بود با ايشان در سريالی همکار باشند موفق شده‌اند بر سر مزارش حضور داشته باشند و معمولا در چنين مواقعی به خانه سينما و يا خانه تئاتر اطلاع می‌دهند که ظاهرا خانواده‌اش می خواستند اين‌گونه برگزار شود. من اين مصيبت را به خانواده اين هنرمند به‌خصوص ثريا قاسمی تسليت می‌گويم. درگذشت اين هنرمند دردی بردل سينماگران و اهالی تئاتر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016