چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"خانه سينما" و "انجمن بازيگران خانه سينما" درگذشت حميده خيرآبادی (نادره) را تسليت گفتند، مهر

خانه سينما درگذشت خيرآبادی را تسليت گفت

خانه سينما در نامه‌ای درگذشت حميده خيرآبادی‌ بازيگر سينما و تلويزيون را تسليت گفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، در متن اين بيانيه خانه سينما آمده است: سوگمندانه، بهار امسال برای سينمای ايران با خزان ياران ارزشمند و پيشکسوتان هنر هفتم اين سرزمين همراه بود. سينمای کشورمان در واپسين روز فروردين‌ماه يکی ديگر از هنرمندان ارجمند و با تجربه خود را از دست داد.

زنده‌ياد هنرمند بانو حميده خيرآبادی (نادره) هنرمند بزرگی بود که با ترک ديار فانی به سوی خدا شتافت و ما را دلتنگ نبود خود ساخت. افسوس ديگر خانه سينما در اين سوگ بزرگ اين است که به لحاظ مصلحتی که لابد از سوی خاندان گرامی ايشان مدنظر بوده، همکاران ما زمانی از فقدان آن عزيز باخبر شدند که پيکر اين هنرمند گرامی در آرامگاه ابدی خود جای می‌گرفت و فرصت و مجال نيافتيم آنگونه که شايسته و پيشتر انجام وظيفه می‌کرديم سهم خود را ادا کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جامعه اصناف سينمای ايران با عرض تسليت دوباره به دست‌اندرکاران محترم سينمای کشور و عموم مردم هنردوست و آرزوی صبر و شکيبايی برای خاندان محترم خيرآبادی به ويژه هنرمند ارزنده‌ سينمای کشورمان سرکار خانم ثريا قاسمی، علو درجات را برای اين هنرمند فقيد آرزو می‌کند.

***

انجمن بازيگران خانه سينما درگذشت خيرآبادی را تسليت گفت

انجمن بازيگران خانه سينما با انتشار نامه‌ای درگذشت حميده خيرآبادی بازيگر باسابقه سينما و تلويزيون را تسليت گفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن بازيگران سينمای ايران پس از درگذشت حميده خيرآبادی پيام تسليتی منتشر کرد. در متن اين پيام آمده: بهار امسال در آخرين روز فروردين‌ماه با اندوهی بزرگ رقم خورد و خانواده سينمای کشورمان را به سوگ نشاند. بانوی دوست‌داشتنی، بانوی هميشه مادر، هميشه مهربان‌ترين مادر، بانوی نادره هنر نقش‌آفرينی، حميده خيرآبادی هم از ميان ما رفت.

انجمن بازيگران سينمای ايران درگذشت اين بازيگر پيشکسوت و عضو طلايی خود را به خانواده محترم ايشان، همکاران و تمامی هموطنان هنردوست که سالهای سال با آثار سينمايی و تلويزيونی وی مانوس بوده و زيسته‌اند تسليت عرض می‌نمايد.

حميده خيرآبادی در نخستين ساعات صبح سه‌شنبه ۳۱ فروردين‌ماه درگذشت و در ميان بدرقه تعدادی از دوستان و همکارانش به خاک سپرده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016