در همين زمينه
4 خرداد» گفتگوی شهلا رستمی با عباس کيارستمی، راديو بين المللی فرانسه2 خرداد» گفتوگوی عباس کيارستمی، ژوليت بينوش و يوسف اسحاقپور در پيرامون فيلم جديد کيارستمی، ماهنامۀ فرانسوی Philosophie، برگردان از فرنگيس حبيبی 30 اردیبهشت» گفتگوی ورايتی با عباس کيارستمی، کارگردان فيلم کپی برابر اصل: اولين فيلمی نيست که خارج از ايران میسازم، ايلنا 29 اردیبهشت» نمايش "کپی برابر اصل" آخرين فيلم عباس کيارستمی در کن، گزارش شهلا رستمی، راديو بين المللی فرانسه 13 اردیبهشت» رد فيلم ها در جشنواره کن، دعوت از پناهی، فيلم کيارستمی محصول ايران نيست، روز
بخوانید!
7 تیر » به دنبال تعطيلی تالار مولوی پنجمين جشنواره نمايشنامه خوانی مولوی متوقف شد، ايلنا
7 تیر » "ديوارهای" کيارستمی در "گالری دو فرانس"، راديو بينالمللی فرانسه 6 تیر » واژگان و ضربالمثلهای لری گردآوری شدند، ايسنا 6 تیر » مدير سابق تالار مولوی: پلمپ تالار مولوی به رخ کشيدن قدرت است، ايلنا 6 تیر » معاون اداری مالی دانشگاه تهران: تالار مولوی متعلق به دانشگاه تهران است و بايد با اولويت اين دانشگاه مورد استفاده قرار گيرد، ايسنا
پرخواننده ترین ها
» دلیل کینه جویی های رهبری نسبت به خاتمی چیست؟
» 'دارندگان گرین کارت هم مشمول ممنوعیت سفر به آمریکا میشوند' » فرهادی بزودی تصمیماش را برای حضور در مراسم اسکار اعلام میکند » گیتار و آواز گلشیفته فراهانی همراه با رقص بهروز وثوقی » چگونگی انفجار ساختمان پلاسکو را بهتر بشناسیم » گزارشهایی از "دیپورت" مسافران ایرانی در فرودگاههای آمریکا پس از دستور ترامپ » مشاور رفسنجانی: عکس هاشمی را دستکاری کردهاند » تصویری: مانکن های پلاسکو! » تصویری: سرمای 35 درجه زیر صفر در مسکو! "ديوارهای" کيارستمی در "گالری دو فرانس"، راديو بينالمللی فرانسهشهلا رستمی - تا روز ۱۰ ژوئيه، ۲۲ عکس عباس کيارستمی، سينماگر ايرانی، عکس هائی که از ديوارهائی گرفته شده که اکثرأ حکايت از گذشت زمان برخود دارند اما سايه درخت و يا شاخه ها به آن ها به گونه ای زندگی می بخشند، در"گالری دو فرانس" به نمايش گذاشته شده است. اين عکس ها بار ديگر حکايت از علاقه عباس کيا رستمی به طبيعت می کنند. طبيعتی که در"جاده های" او نيز جای خاصی داشت. تا روز ۱۰ ژوئيه، ۲۲ عکس عباس کيا رستمی، سينماگر ايرانی، عکس هائی که از ديوارهائی گرفته شده که اکثرأ حکايت از گذشت زمان برخود دارند اما سايه درخت و يا شاخه ها به آن ها به گونه زندگی می بخشند، در "گالری دو فرانس" به نمايش گذاشته شده است. اين عکس ها بار ديگر حکايت از علاقه عباس کيا رستمی به طبيعت می کنند. طبيعتی که در "جاده های" او نيز جای خاصی داشت. اين بار رکود ديوار را حرکت نا ملموس درخت زنده ويا برگ جبران می کند. آن چه در اين عکس ها مهم است، حالتی است که عکاس به آن می دهد. بدين معنا که کيارستمی نقش کسی را ايفا می کند که در کمين شکاری نشسته است. اين عکسها بيشتر معرف انتظار يک لحظه هستند تا عکسی که به هنگام گذر لحظه ای گرفته می شود. در نتيجه در بيننده انتظار رسيدن کسی يا جهش يک موجود زنده را ايجاد می کند. به احتمال زياد منطق گزينش و کنار هم قرار دادن آنهاست که اين انتظار را به وجود می آورد. اين چهارمين بار است که "گالری دو فرانس" آثار کيارستمی را به نمايش می گذارد. بار اول در سال ۱۹۹۹ بود. http://galeriedefrance.collectio.beta.tangane.org/exposition/list Copyright: gooya.com 2016
|