دوشنبه 7 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به دنبال تعطيلی تالار مولوی پنجمين جشنواره نمايشنامه خوانی مولوی متوقف شد، ايلنا

جشنواره نمايشنامه خوانی مولوی به عنوان يکی از تخصصی ترين جشنواره های اين حوزه که معرفی نمايشنامه نويسان و مترجمان جوان کشور يکی از اهداف آن به شمار می رود


ايلنا: دبير اجرايی جشنواره نمايشنامه خوانی مولوی از وقفه در برگزاری پنجمين جشنواره نمايشنامه خوانی مولوی خبر داد.
به گزارش ايلنا مهدی گليج در گفت و گو با روابط عمومی پنجمين جشنواره نمايشنامه خوانی مولوی گفت: پنجمين جشنواره نمايشنامه خوانی مولوی که تا کنون ۱۳ جلسه آن در سالن اصلی تئاتر مولوی برگزار شده ، ناگزير با وقفه مواجه می شود و زمان و چگونگی ادامه آن در آينده ای نزديک به اطلاع دانشجويان ، اساتيد و علاقه مندان نمايشنامه خوانی مولوی خواهد رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به فراز و نشيب هايی که اين جشنواره طی ۵ دوره برگزاری با آن مواجه بوده گفت: خوشبختانه جشنواره نمايشنامه خوانی مولوی به عنوان يکی از تخصصی ترين جشنواره های اين حوزه که معرفی نمايشنامه نويسان و مترجمان جوان کشور يکی از اهداف آن به شمار می رود با استقبال گسترده ای در بين علاقه مندان هنر نمايش روبروست. در دوره پنجم ۲۵ عنوان از بهترين آثار دانشجويان تئاتر و نويسندگان جوان کشور به علاوه متون ترجمه شده آنان انتخاب شدند تا در ۳ فصل خوانده شوند. تاکنون ۱۳ نمايشنامه خوانده شده و مابقی آثار طبق جدول زمانبندی تا پايان نيمه اول سال خوانده خواهند شد.
و افزود: اين جشنواره به عنوان حرکتی علمی و پژوهشی با حضور تعدادی از هيات علمی دانشگاه شکل گرفته و ضمن توجه به ارتقاع نمايشنامه نويسی کشور ، فرصتی برای ارائه آثار دانشجويان و مواجهه با تماشاگران حرفه ای تئاتر به شمار می رود.
گليج با ابراز تاسف از اين وقفه پيشبينی نشده ، از تمامی خبرنگاران و هنرمندانی که دلسوزانه پيگير ادامه جشنواره نمايشنامه خوانی مولوی هستند سپاسگذاری کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016