یکشنبه 14 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد توحيدی: بودجه خانه سينما هنوز پرداخت نشده است، ايسنا

فرهاد توحيدی خبر داد: در کنار انتخابات هيات مديره جديد خانه سينما يکی از موضوعاتی که در مجمع عمومی هفته‌ آينده خانه سينما به بحث گذاشته می‌شود، اصلاح ساختار خانه سينماست.

نايب رييس هيات مديره‌ خانه سينما در گفت‌وگويی با خبرنگار بخش سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب ادامه داد: قرار است در اين مجمع عده‌ای برای اصلاح ساختار خانه سينما تعيين شوند تا در دوره‌ای مشخص به بررسی اين موضوع بپردازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




توحيدی با تاکيد بر لزوم اصلاح ساختار و بررسی آسيب‌های ساختار فعلی خانه سينما اظهار کرد: اين عده قرار است ساختار پيشنهادی خود را ارائه دهند، اگر اين ساختار مورد موافقت قرار گيرد، سپس اساسنامه جديد براساس اين پيشنهادات نوشته می‌شود.

وی به برخی بحث‌ها پيرامون اصلاح ساختار خانه سينما اشاره کرد و افزود: بحث‌هايی همچون لزوم اينکه صنوف کارفرما و کارگزار زير يک سقف جمع شوند و يا اين‌که صنوف قابل تجميع بتواند در قالب اتحاديه‌ای واحد جمع شوند، پيشنهاداتی است که در بحث ساختاری مطرح می‌شود.

توحيدی اظهار اميدواری کرد: مجمع عمومی ۲۱ آذرماه در کمال آرامش و با عزم هنرمندان برگزار شود.

وی ادامه داد: همان‌طور که مجمع عمومی به ما ماموريت داده قرار است در اين جلسه به ارائه‌ی گزارش عملکرد و بيلان کاری بپردازيم و اين موارد را به تصويب مجمع عمومی برسانيم.

توحيدی در پايان گفت‌وگويش با ايسنا در پاسخ به اين سوال که آيا سرانجام بودجه‌ امسال خانه سينما پرداخت شده است، گفت: هنوز بخش عمده‌ای از بودجه‌ی امسال خانه سينما با گذشت بيش از ۹ ماه از سال پرداخت نشده و ما با بدهی‌های انبوهی از سال گذشته تاکنون مواجه هستيم و در مقابل اين بدهی‌ها حجم مطالبات خانه سينما از معاونت سينمايی حدود ۶۰۰ ميليون است که اين ۶۰۰ ميليون عبارت است از ۴۰ درصد بودجه سال ۸۸ و علاوه بر اين هم توافق‌نامه‌ای که می‌بايست در سال ۸۹ منعقد می‌شد، تا امروز به نتيجه نرسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016