دوشنبه 29 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توافقات ديدار شمقدری با ضرغامی اعلام شد، ايسنا

معاون امور سينمايی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مديران اين معاونت با رييس سازمان صدا و سيما در جام جم ديدار کردند.


به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور سينمايی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکيد بر همکاريهای مشترک و توسعه روابط فی مابين اهم گفتگوهای اين ديدار بود.

بنابراين گزارش در اين ديدار نکات مهمی مورد توافق قرار گرفت که عبارتست از :

توليد تله فيلم مشترک با تکيه بر ظرفيت استان ها و ذيل هشت منطقه سينمايی، راه‌اندازی برنامه تلويزيونی ويژه در خصوص سينمای مستند و فيلم کوتاه، پخش فيلم‌های مستند و کوتاه، تلاش برای افزايش خريد و پخش فيلم‌های سينمايی در سيما به ويژه در مناسبتهای ملی و مذهبی، هماهنگی در رسيدن به استانداردهای لازم در توليد فيلم، اتاق فکر مشترک برای تنظيم و هماهنگی سياست ها و برنامه ها، حمايت تبليغی از فعاليت های مختلف حوزه معاونت مانند ستاد مبارزه با قاچاق ، محصولات سينمايی و امور سمعی وبصری ،حمايت از نمايش خانگی و ...

در پايان اين ديدار معاونت امور سينمايی از حمايت های رسانه ملی از سينما و بخصوص از جديت و پيگيری‌های رييس سازمان صدا و سيما تقدير و تشکر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




***

براساس اين گزارش ، با هدف بررسی مسائل مربوط به سينمای ايران، معاون سينمايی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چند تن از مديران اين معاونت با رييس سازمان صداوسيما ديدار کردند.

جواد شمقدری ـ معاون سينمايی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در پايان اين نشست در گفت‌وگويی حاضر شد و خاطرنشان کرد: حمايت‌های صداوسيما از فيلم‌های سينمايی، مستند و کوتاه ايرانی و همچنين بازی‌های رايانه‌يی جايگاه اين توليدات را ارتقاء و ضعف‌هايشان را کاهش می دهد.

شمقدری با اشاره به ديدارهای متعدد خود با رييس سازمان صداوسيما گفت: رشد سينما و توليدات سينمايی ايران هدف مشترک رسانه‌ی ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که نتيجه اين اتفاق نظر، توجه بيش از پيش صداوسيما به سينما و دست‌اندرکاران آن است که توليد و پخش برنامه «هفت»، نتيجه توجه سيما به سينما است.

وی افزود: رونق امروز سينمای ايران و همچنين رويکرد مردم به سينما نيز از تعامل همکاری خوب معاونت سينمايی و صداوسيما است.

معاون سينمايی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از موافقت رييس رسانه ملی با تشکيل اتاق فکر مشترک خبر داد و گفت: اين اتاق فکر برای ارتقای توليدات سينمايی و حمايت از سينمای ايران ايجاد می‌شود.

شمقدری گفت: همکاری‌های خوب معاون سينمايی و صداوسيما در ارتقای کيفيت جشنواره فيلم فجر سال گذشته و همچنين رونق سينمای ايران در ايام نوروز نتيجه داد و ما اميدواريم استقبال مردم از فيلم‌های ايرانی و سينمای کشور تا پايان امسال و سال‌های آينده نيز ادامه داشته باشد.


روابط عمومی حوزه رياست سازمان صداوسيما گزارش داد: در اين جلسه رييس رسانه ملی نيز گفت: اين همکاری‌های ارزنده به ياری خدا تداوم خواهد يافت.

سيد عزت‌الله ضرغامی افزود: توانمندی‌های سينمای کشور از مزيت‌های نسبی جمهوری اسلامی ايران است و بايد با تلاش همه‌ی دست‌اندرکاران ظرفيت‌های بالقوه‌ی سينما به سرعت به فعليت برسد و خوشبختانه معاونت محترم سينمايی و همکاران ايشان تلاش‌های شايسته‌ای در اين زمينه انجام داده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016