چهارشنبه 4 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هنگامه اخوان: توانايی مالی اجرا در تالار وحدت را ندارم، برای اجراهايم اجازه‌ تبليغات و نصب پوستر ندارم، ايسنا

هنگامه اخوان گفت: بزودی مذاکره‌ای با آقای نوربخش دارم اگر به نتيجه برسيم، اجرا در آبان ماه پابرجاست، در غير اين صورت ديگر در ايران اجرا نخواهم داشت.

اين هنرمند عرصه‌ی موسيقی به خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) توضيح داد: قرار بود هفته اول آبان ماه کنسرتی را در تالار وحدت برای بانوان اجرا کنم، اما متوجه شدم بايد بيش از ۵ ميليون تومان بابت اين کنسرت پرداخت کنم، اين در حالی است که من توانايی مالی اجرا در تالار وحدت را ندارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی توضيح داد:من برای اجراهايم اجازه‌ی تبليغات و نصب پوستر ندارم و نمی‌توانم تالار وحدت را به طور کامل پر کنم. با اين حال مدير عامل خانه موسيقی در روزهای آينده جلسه‌ای ترتيب داده‌اند، اگر در مورد مساله‌ی مالی به نتيجه برسيم اجرای آبان ماه پابرجاست. در غير اين صورت ديگر در ايران هيچ اجرايی نخواهم داشت.

اخوان يادآور شد: اگر سالنی برای اجرای خانم‌ها وجود داشته باشد، بسياری مشکلات از اين دست حل می‌شود.

او درباره‌ی عدم حضورش در جشنواره‌ی موسيقی امسال توضيح داد: سالن نياوران، يک سالن درجه ۳ است و من نمی‌خواهم در چنين تالارهايی اجرا داشته باشم، آنچه من می‌خوانم آواز است، طرب نيست.

اين هنرمند در پايان صحبت‌هايش تاکيد کرد: من به هيچ وجه برای اجراهايم مشکل مجوز ندارم و اگر هم نتوانستم اجرايی را بر روی صحنه ببرم دليلش فقط و فقط مشکل مالی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016