یکشنبه 6 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراكز ويژه كاهش آسيب هاي اجتماعي زنان راه اندازي مي شود، ایرنا

سرپرست دفتر مداخله و بازتواني سازمان بهزيستي از راه اندازي مراكز ويژه كاهش آسيب هاي اجتماعي زنان خبر داد و گفت: در اين مراكز به زنان معتاد، به صورت سرپايي خدمات و مشاوره ارايه مي شود.

'فرهاد اقطار' روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا با بيان اينكه هم اكنون حدود پنج درصد از معتادان را زنان تشكيل مي دهند، گفت: در مراكز ويژه كاهش آسيب هاي اجتماعي، چنانچه زنان معتاد به صورت سرپايي درمان نشوند، بستري خواهند شد.

وي با بيان اينكه به تازگي مركز پيشگيري، درمان و حمايت هاي اجتماعي از معتادان در سازمان بهزيستي راه اندازي شده است، گفت: اين ساختار جديد به درمان و بهبود بهتر معتادان و كاهش اعتياد در جامعه كمك خواهد كرد.

وي تاكيد كرد: به دليل تفاوت هاي جسمي و فيزيولوژيكي زنان با مردان و نيز آسيب پذيري بيشتر آنان در مقايسه با مردان، روش هاي حمايتي از زنان بايد متفاوت و بيشتر باشد زيرا زنان معتاد در جامعه مي توانند به انواع آسيب ها مبتلا شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اقطار گفت: امسال مراكزي ويژه كودكان و نوجوانان طراحي شده است كه به صورت علمي به درمان كودكان و نوجوانان معتاد مي پردازد و دوره هاي آموزشي ويژه براي اين گروه به منظور كاهش آسيب هاي اجتماعي برگزار مي كند تا آنان براي ورود به جامعه آماده شوند.

سرپرست دفتر مداخله و بازتواني سازمان بهزيستي، با بيان اينكه هم اكنون 10 مركز براي فعاليت دراين زمينه اعلام آمادگي كرده اند، افزود: اين مراكز به صورت اقامتي ميان مدت براي نوجوانان در نظر گرفته شده است.

اقطار اضافه كرد: در اين مراكز، برنامه هاي آموزشي، تحصيلي، حمايت از خانواده و مهارت هاي زندگي نيز بررسي مي شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016