سه شنبه 22 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عادل فردوسی‌پور از قطع ناگهانی برنامه "۹۰" شوکه است، فردوسی‌پور: اين اتفاق توهين به مخاطبان ميليونی است، ايسنا

شب گذشته برای دومين هفته‌ی پياپی مخاطبان برنامه‌ی «۹۰» پايان‌بندی اين برنامه را نديدند؛ عادل فردوسی‌پور که علاوه بر اجرا، وظيفه‌ی تهيه‌کنندگی اين برنامه را هم بر عهده دارد، در اين زمينه گفت که هنوز از اين اتفاق «شوکه» است.

عادل فردوسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی قطع ناگهانی برنامه‌ی دوشنبه ـ ۲۲ شهريور ماه ـ‌ گفت: در ساعت ۲۲ و ۵۷ دقيقه برنامه‌ی ما آغاز شد و سه ساعت و نيم برای اين برنامه زمان داشتيم که بر اين اساس ۲ و ۲۷ دقيقه صبح بايد برنامه به پايان می‌رسيد. ۱۰ دقيقه و ۴۱ ثانيه آگهی بين برنامه پخش شد و هشت دقيقه نيز مسابقه کشتی پخش شد که اگر اين دو زمان را به برنامه‌مان اضافه کنيم، بايد در ساعت ۲ و ۴۶ دقيقه برنامه را به پايان برديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اما متاسفانه در ساعت ۲ و ۲۲ دقيقه آنتن را از ما گرفتند؛ اين در حالی بود که می‌توانستيم با توجه به آيتم‌های باقی‌مانده ۱۶ دقيقه زودتر برنامه را به پايان برسانيم. فکر می‌کنم کاری که انجام شد، توهين به مخاطبان ميليونی برنامه‌ی «۹۰» بود؛ اين برای بار دوم است که چنين اتفاقی می‌افتد.

فردوسی‌پور با بيان اين که فکر نمی‌کنم مديران عالی رتبه‌ی صدا و سيما در جريان اين اتفاق باشند، گفت: حداقل آن‌ها به وقت قانونی برنامه احترام می‌گذارند. اما اين که به يکباره و بدون اين که برنامه تمام شود، آنتن گرفته می‌شود، درست نيست و قطعا تصميمی شخصی بوده است.

وی افزود: پس از برنامه دوستان و آشنايان بسياری با من تماس گرفتند و گفتند که دليل اين اتفاق چه بود و چرا اين طور برنامه به پايان رسيد؛ اميدوارم که آخرين باری باشد که چنين اتفاقی می‌افتد؛ نبايد با چنين رفتارهايی به مخاطبان ۲۰ تا ۲۵ ميليونی برنامه‌ی «۹۰» که تا آن ساعت بيدار هستند، توهين کرد. من از شب گذشته تا به حال در شوک هستم و نمی‌دانم چرا چنين اتفاقی رخ داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016